محمود عباس زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در مورد علی کریمی می‌توانم بگویم ملت ایران ملت با گذشتی است.

کریمی

به گزارش همشهری آنلاین محمود عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نقش برخی سلبریتی‌ها و افراد مقیم خارج از کشور در وضع این تحریم‌ها به جماران گفت: سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده و خود را قلبا فرزند ملت ایران می دانند، ولو خارج از کشور باشند، آغوششان باز است. در مورد علی کریمی می‌توانم بگویم ملت ایران ملت با گذشتی است؛ همان ملتی که با حمایت‌ها، دعاها و اشک‌های ذوق خودش، عناصر را به تعبیری تقویت کرده و در رشد آن‌ها کمک کردند، آغوشش برای آن‌ها همیشه باز است و در سینه خود می‌فشارد.

وی تاکید کرد: توصیه می‌کنم آن‌هایی که به مرحله عناد نرسیدند و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی قرار نگرفته‌اند و بر اساس یک برداشت، تحلیل و داده‌ها به جایی رسیدند که تندی می‌کنند و خواسته و ناخواسته رفتارشان با منافع ملی مردم ایران ناسازگاری پیدا می‌کند، در کار خود تأمل کنند. آن‌هایی که باورهای دینی، ملی، اخلاقی، تعصب و حب خاک وطن دارند، ممکن‌الخطا هستند و ملت نمی‌خواهد فرزندانی که خودش تربیت کرده را از دست دهد. ما از این مراحل عبور خواهیم کرد.

علی کریمی پس از مرگ مهسا امینی از عوامل تحریک کننده برای اغتشاشات بود و با خروج از کشور بر مواضع خود اصرار ورزید و اخیرا نیز از رضا پهلوی حمایت کرده است.

کد خبر 736085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محسن IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    2 0
    اقای عباس زاده چطور فرق دوست و دشمن را نمی‌توانی تشخیص بدی؟ در شگفتم چطور عضو کميسيون امنیت مجلس شدی؟