سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاریخ قرار نهایی پرونده سانچی در دادسرای تهران  ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ و تاریخ تایید رای قراری که مورد اعتراض واقع شده ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ است.  باید بگویم که انعکاس این داستان سرایی‌ها باعث ایجاد تشویش می شود.

مسعود ستایشی - سخنگوی قوه قضاییه

به گزارش همشهری آنلاین - مسعودستایشی،سخنگوی وقه قضاییه در نشست امروزش با خبرنگاران  درباره ادعای شرکت حقوقی در زنده بودن خدمه سانچی و آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده گفت: این ادعایی بدون پشتوانه و قصه‌پردازی رسانه‌های معاند است و  قوه قضائیه محل رجوع هرگونه ادعایی با مدارک مستند و مستدل است. پس از وقوع این حادثه پرونده ای با موضوع شکایت خانواده‌های خدمه این کشتی علیه شرکت ملی نفتکش ایران و ادعای زنده بودن خدمه در دادسرای تهران تشکیل شد و پس از انجام استعلامات، این پرونده منتهی به صدور قرار موقوفی تعقیب و منع تعقیب شد.

وی افزود: با اعتراض شکات پرونده نسبت به تصمیم دادسرا، پرونده حسب مقررات شکلی قابل طرح در دادگاه کیفری تهران بود که مورد رسیدگی واقع شد و دادگاه اعتراض را وارد ندانست.

ستایشی یاداور شد: تاریخ قرار نهایی پرونده سانچی در دادسرای تهران  ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ و تاریخ تایید رای قراری که مورد اعتراض واقع شده ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ است. باید بگویم که انعکاس این داستان سرایی‌ها باعث ایجاد تشویش می شود.

کد خبر 735757
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • عبدالله IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    18 0
    سانچی حامل چه چیزی بود؟؟!! پس خانواده ها چه میگویند!!
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    12 0
    تشویش یعنی نگرانی ، من وقتی میشنوم باعث نگرانیم نمیشه ته دلم امیدوار میشم خوشحال میشم میگم کیه که بتونه جلوی قضا و قدر الهی رو بگیره شاید زنده باشن و خدا خواست و برگشتن، شما هم کمکشون کنید گناه دارن بذارید با دلیل و مستند باور کنند
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    8 1
    بالاخره کی مقصر بود چرا کشتی چینی محاکمه نشد؟
  • محمدروزبهانی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    20 0
    من نمیدونم واقعا بیرون آوردن کشتی از آب غیر ممکنه یا بحث دیگه ایه که این کارو نمیکنن ،اگه کشتی بالا بیاد تمام بحثا تموم میشه ،در غیر اینصورت این ابهام تا ابد ماندگاره ،طرف عزیزشو از دست داده مسلما نمیتونه راحت هرچیزیو بپذیره
  • مهرداد IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    3 0
    همه چیز کاملا روشنه