پاری سن ژرمن پس از شکست مقابل رن به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و رسانه‌های فرانسوی مسی و نیمار را به باد انتقاد گرفتند.

مسی/ نیمار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، شکست یک بر صفر پاری سن ژرمن مقابل رن موجی از انتقادات را در فرانسه علیه بازیکنان این باشگاه پاریسی به‌ویژه لیونل مسی برانگیخت.

مدافع عنوان قهرمانی تمام ستاره‌های خود را برای این بازی در اختیار داشت، اما نه مسی، نه نیمار و نه کیلیان امباپه نتوانستند گلزنی کنند. این بدان معناست که آنها اکنون تنها یک امتیاز از لانس تیم رتبه دوم جدول لیگ یک فاصله دارند.

در حالی که روزنامه فرانسوی L'Equipe از نیمار انتقاد و عملکرد او را نگران‌کننده توصیف کرد، روزنامه RMC تصمیم گرفت عصبانیت خود را بر روی ستاره سابق بارسلونا متمرکز کند.

این روزنامه نوشت: «مسی یک نیم‌فصل خوب را پشت سر گذاشت، زیرا برای جام جهانی آماده می‌شد و تمرین می‌کرد، اما حالا جام جهانی تمام شده است.»

L'Equipe هم به مسی امتیاز ۴ از ۱۰ را در این بازی داده است. در این روزنامه آمده است: «ما بازی همیشگی مسی را که به دیدنش عادت داریم در این بازی از او ندیدیم.»

برچسب «شکست‌خورده» روی نیمار

نیمار در این فصل در ۲۲ بازی ۱۵ گل و ۱۳ پاس گل به ثمر رساند، اما پس از تعطیلات جام جهانی موفق به بازیابی شکل بازی خود نشده است.

نیمار فصل ۲۰۲۲-۲۳ را بسیار خوب شروع کرد و سپس در حین بازی با برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ دچار مصدومیت شد. او هنوز نتوانسته به دوران قبل از آن اتفاق برگردد و در ۲۸ دسامبر در برابر استراسبورگ اخراج شد. 

روزنامه فرانسوی L'Equipe نوشت: «همانطور که در بازی هفته گذشته مقابل آنژه اتفاق افتاد، این بازیکن برزیلی خیلی به دنبال توپ بود و بارها تلاش کرد تا به تنهایی گلزنی کند. نتیجه این بود که او توپ‌های خود را در مناطق دشوار از دست داد و به ندرت باعث ایجاد خطر در محوطه جریمه رن شد. این یک عملکرد نگران‌کننده بود، آن هم فقط یک ماه قبل از بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ.»

انتقاد مطبوعات فرانسوی از نیمار به حدی شده که خرید نیمار از بارسلونا را شکستی برای باشگاه لیگ یک دانسته‌ و نوشته‌اند: «به نظر می‌رسد نیمار از نظر انتقال و دستمزد بزرگ‌ترین شکست تاریخ فوتبال است. فقط به این دلیل که او در دو مرحله یک‌شانزدهم بازی در سال ۲۰۲۰ خوب بود، به این معنی نیست که هنوز هم خوب باشد.»

کد خبر 735571
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha