عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از مردم در پی حواشی ایجاد شده پیرامون شورا در روزهای اخیر عذرخواهی کرد.

مهدی اقراریان

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی اقراریان عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم در پی حواشی ایجاد شده پیرامون شورا در روزهای اخیر گفت: بندی که در اساسنامه آوردیم به هیچ وجه مخالف بند ۲۰ نیست؛ در بند ۲۰ اشاره شده و به صراحت اعلام شده که اگر در بین پرسنل کسی نبود شهرداری می‌تواند مأمور بیاورد.

اقراریان افزود: ما اعلام کرده‌ایم که اگر قرار است از پرسنل شهرداری استفاده شود، باید حداقل سه سال سابقه داشته باشد و شهردار نمی‌تواند از خارج از مجموعه کسی را وارد کرده و همزمان او را به عنوان مدیرعامل استخدام کند.

در این جلسه بر اساس پیشنهاد اقراریان مقرر شد انتخاب مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با سه سال سابقه فعالیت در شهرداری و با توجه به ماده ۲۰ قانون استخدامی انجام شود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حین بررسی این دستور جلسه گفت: اگر امروز در شهرداری انسان لایقی با یک سال سابقه باشد نمی‌توانیم منتصب کنیم و این ظلم به شهرداری است. گفته می‌شود اگر این فرد قابل و متخصص باشد و وارد شهرداری شود و بیرون از مجموعه اقدامات بزرگی انجام داده باشد، نمی‌تواند مدیرعامل سازمان باشد.

کد خبر 735517
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha