رشید مظاهری، ستاره سابق استقلال و تراکتور از سپاهان هم مثل ۲باشگاه قبلی‌اش با تلخکامی جدا می‌شود.

رشید مظاهری

به گزارش همشهری‌آنلاین، رشید مظاهری از سپاهان جدا می‌شود و البته که این خبر برای کمتر کسی جای تعجب دارد. این دروازه‌بان ۳۳ساله زمستان سال گذشته به سپاهان پیوست. او با دلخوری از استقلال جدا شد؛ جایی که هم با سرمربی اول تیم یعنی محمود فکری به مشکل برخورد و هم با سرمربی دوم تیم یعنی فرهاد مجیدی نساخت. رشید تصور می‌کرد شرایط برای او در سپاهان خوب پیش خواهد رفت، به همین دلیل هم تفاخر و کری خواندن را خیلی زود شروع کرد.

هنوز طنین مصاحبه مظاهری در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان فراموش نشده؛ زمانی که او در طعنه‌ای زیرپوستی به کادرفنی تیم سابقش به تمجید از محرم نویدکیا پرداخت و گفت: «فوتبال یعنی این. آدم لذت می‌برد. هی پاس، پاس، پاس.» دوران خوش رشید اما چندان دیری نپایید. حضور ناموفق او درون دروازه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه را متقاعد کرد در نخستین فرصت ممکن پیام نیازمند را برگرداند. به این ترتیب رشید مدت‌هاست در اصفهان نیمکت‌نشین شده و طبیعی بود که در این پنجره زمستانی دنبال جدایی باشد.

مجموع حضور و نوع جدایی مظاهری از سپاهان اصلا موفقیت‌آمیز و خوشایند نبود؛ شبیه اتفاقی که طی دوران حضور او در استقلال رخ داد و از آن زمان، تصویر روشنی در ذهن هیچ‌یک از هواداران باقی نماند. عجیب‌تر اینکه مظاهری حتی باشگاه قبلی‌اش یعنی تراکتور را هم با دلخوری و تلخکامی ترک کرد؛ چنان که در مسابقات حساس نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی، ساکت الهامی حاضر به استفاده از این دروازه‌بان نشد و در غیاب او جام را برد.

به این ترتیب تور ایرانگردی مظاهری در ۳ تیم مهم لیگ برتر، با خاطراتی نامطلوب همراه شده و باید دید مقصد بعدی او کجاست. از دروازه‌بانی سخن می‌گوییم که آخرین خاطرات خوشش مربوط به همان حضور در تیم کم‌حاشیه ذوب‌آهن است؛ گلری که از نظر فنی توانایی‌های خوبی دارد، اما نتوانست با مدیریت حواشی و تصمیمات درست، از این قابلیت نهایت استفاده را ببرد.

کد خبر 735185
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha