شرکت ملی گاز ایران در پی انتشار خبری ضدو نقیض مبنی بر تعطیلی شنبه و یکشنبه استان تهران بنا به درخواست وزیر نفت به علت مصرف بی رویه گاز اطلاعیه ای صادر کرد.

مصرف گاز

به گزارش همشهری آنلاین ،شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: در پی انتشار خبر ضدونقیض به نقل از برخی منابع آگاه مبنی بر مکاتبه وزیر نفت با معاون اول رئیس جمهور به منظور تعطیل کردن روزهای شنبه و یکشنبه استان تهران به علت مصرف بی رویه گاز  ضمن تکذیب این خبر از سوی شرکت ملی گاز ایران از هموطنان در خواست می شود با توجه به افزایش چشمگیر مصرف گاز طبیعی ذر بخش های خانگی و تجاری به دلیل ورود سامانه سرد فراگیر و ماندگار که اقصی نقاط کشور را فراگرفته و دمای بسیاری از شهرها را به زیر صفر رسانده است با مصرف بهینه گاز این شرکت را در تامین پایدار گاز مورد نیاز هموطنان به ویژه نقاط دور افتاده یاری رسانند.

کد خبر 734353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به تداوم سرما و برودت هوا، فردا پنجشنبه ۲۲ دیماه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در همه شهرستان‌های این استان با یک ساعت و نیم تأخیر آغاز می‌شود. مجید محبی افزود: ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان به منظور رفاه حال شهروندان شامل این مصوبه نمی‌شوند.
  • ملک IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    10 0
    شنا بر خلاف جریان آب نفسگیر و نیروکُش است!.... تعطیلات آخر هفتهٔ دنیا، روزهای شنبه و یکشنبه است!!... ارتباط کشورهاییکه شنبه و یکشنبه را کار میکنند این دو روز هم با دنیا قطع است!!