۲نمایش تحسین‌برانگیز از پرسپولیس در ۲بازی پیاپی در برابر گل‌گهر و نساجی مازندران باعث شد این تیم با اقتدار به‌عنوان قهرمانی نیم‌فصل دست پیدا کند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، غیراز نتایج مطلوب، کیفیت فوتبال پرسپولیس هم در این ۲بازی طوری بود که تحسین بسیاری از ناظران را برانگیخت؛ فرمی که اگر تا پایان فصل حفظ شود، می‌تواند بار دیگر قرمزها را به مسیر قهرمانی در لیگ برتر برگرداند. در دل ۲بازی اخیر سرخ‌ها اما یک نکته جالب توجه وجود داشت؛ اینکه پرسپولیس عادت مضر و کهنه‌اش در زمینه دفاع کردن، پس از زدن گل اول را کنار گذاشته است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی مخصوصا در فصل گذشته زمانی که گل اول را به ثمر می‌رساندند با جمع شدن در دفاع به‌دنبال حفظ نتیجه بودند و بعضا که این تلاش نتیجه نمی‌داد، آنها مورد انتقاد شدید هواداران و منتقدان قرار می‌گرفتند.

حالا اما پرسپولیس نه در مقابل گل‌گهر و نه برابر نساجی بعد از زدن گل برتری، به دفاع رو نیاورد و دنبال افزایش فاصله رفت. حتی گلی که این تیم از نساجی خورد هم روی یک ضربه کاشته بود که در آن توپ پس از برخورد به سر وحید امیری به تور نشست، در غیراین صورت بعد از گل‌های دوم و سوم هم شاهد حفظ ضرباهنگ تهاجمی قرمزها بودیم.

کد خبر 733837
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha