تیم بارسلونا در رقابت‌های لالیگا مقابل اتلتیکومادرید به یک پیروزی سخت و ارزشمند رسید و صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد.

دمبله

به گزارش همشهری‌آنلاین، حساس‌ترین دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لالیگا شب گذشته بین تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید برگزار شد.

شاگردان دیگو سیمئونه که میزبان این بازی بودند نیمه نخست را بهتر شروع کردند ولی حملات اتلتیکوهایی با عملکرد خوب مدافعان بارسلونا به گل تبدیل نشد. بارسلونا بعد از گذشت دقایقی که اتلتیکو تیم برتر میدان بود نبض بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۲۱ عثمان دمبله روی حرکت انفرادی دیدنی پدری و پاس گاوی در داخل محوطه جریمه گل اول بارسلونا را به ثمر رساند.

بعد از گل برتری شاگردان ژاوی، اتلتیکویی‌ها موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه بارسلونا خلق کردند اما درخشش تراشتگن، سنگربان بارسلونا مانع به ثمر رسیدن گل تساوی شد و در دقیقه ۴۱ شوت آنتونی گریژمان در آستانه ورود به دروازه با عکس‌العمل تماشایی گلر آلمانی به گل تبدیل نشد تا دو تیم با برتری یک بر صفر بارسلونا به رختکن بروند.

در نیمه دوم موج حملات شاگردان سمیئونه برای زدن گل تساوی بیشتر شد اما موقیعت‌های یکی پس از دیگری برای تیم میزبان از دست رفت و در جدی‌ترین حملات اتلتیکومادرید در دقیقه ۹۳ گریژمان با یک پاس صاحب موقعیت شد و درحالیکه تراشتگن در درون دروازه قرار نداشت ضربه مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید روی خط دروازه به شکل معجزه‌آسایی به پشت پای آرخائو مدافع بارسلونا برخورد کرد تا بهترین موقعیت اتلتیکوهایی به شکلی باورنکردنی از دست برود و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌واناری‌ها به پایان برسد.

یکی از اتفاقات عجیب این دیدار درگیری فران تورس و استفان سویچ در وقت‌های تلف شده بازی بود که هر دوبازیکن با کارت قرمز مستقیم داور میدان از زمین بازی اخراج شدند.

ببینید | پیروزی معجزه‌آسای بارسلونا برابر اتلتیکومادرید| سه امتیاز طلایی از جهنم وندامتروپولیتانو

بارسلونا با این پیروزی به سه امتیاز طلایی در هفته شانزدهم لالیگا دست یافت و ۴۱ امتیازی شد و اختلافش را با رئال مادرید ۳۸ امتیازی حفظ کرد تا سال جدید میلادی را با صدرنشینی در آغاز کند.        

کد خبر 733527
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha