رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز از اتفاقی جالب و در عین حال تلخ در جلسه حل معضل ترافیک این شهر خبر داد.

ترافیک شدید در اطراف زندان اوین

به گزارش همشهری آنلاین، یاسین بجانی امشب در  جلسه فوق العاده کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز که به منظوربررسی مساله تشدید ترافیک درون شهری تبریز تشکیل شده بود، گفت: دستور جلسه امروز مربوط به بررسی مساله تشدید ترافیک درون شهری تبریز بوده که در این خصوص مباحثی را بحث و بررسی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود مطرح کرد: باتوجه به اینکه این روزها همه شهروندان تبریزی با قضیه‌ای به نام ترافیک درگیر هستند، خواستیم این مهم را بررسی کنیم تا تدابیری برای رفعش اتخاذ نمایم.

او با بیان اینکه معضل ترافیک شهری به یک فاجعه جدی تبدیل شده است، گفت: به عنوان مثال می‌توان گفت اکثر مدیران و کارشناسانی که قرار است در این جلسه حضور یابند طی تماسی اعلام کرده‌اند که با ترافیکی سنگین مواجه شده‌اند و به همین دلیل با تاخیر به جلسه کمیسیون خواهند رسید، باید بگویم که همه ما با این معضل درگیر هستیم.

بجانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: طی گزارشات ارائه شده از سوی کمیته کارشناسی کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، وضعیت عمومی ترافیک در ساعات مختلف متفاوت بوده و اوج این معضل از ساعات ابتدایی صبح شروع می کند.

کد خبر 733235
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ایرانی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    واقعا مسخره است.