باشگاه اماراتی اتحاد کلباء به گمانه‌زنی‌های که درباره اخراج فرهاد مجیدی بعد از کسب سومین شکست پیاپی به وجود آمد واکنش نشان داد.

مجیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، اتحاد کلباء در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ امارات به مصاف خورفکان رفت. تیم مجیدی باوجود آنکه با یک گل در این بازی پیش بود اما در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد تا بازنده بازی شود. این سومین شکست پیاپی تیم اماراتی با فرهاد مجیدی به شمار می‌آید که انتقادهای را از این مربی به دنبال داشت و حتی زمزمه اخراج او هم به گوش رسید.

مطر الزعابی، نائب رئیس باشگاه اتحاد کلباء حمایت خود را از فرهاد مجیدی اعلام کرد. او گفت: باشگاه از فرهاد مجیدی سرمربی تیم رضایت کامل دارد و به این مربی اعتماد دارد. او دست به کار بزرگی با باشگاه زده است و باید اعلام کنم که تیم نیاز به تغییرات به ویژه در فاز هجومی دارد.

او ادامه داد: ما در دیدار اخیر برابر خورفکان تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه بد شانس بودیم و از فرصت های زیادی که داشتیم استفاده نکردیم. شکست برابر خورفکان برای ما پایان کار نیست. هنوز تا پایان لیگ بازی های زیادی باقی‌مانده است و باید تاکید کنم که تیم در جایگاه خوبی در جدول رده بندی قرار دارد.

تیم فرهاد مجیدی باوجود آنکه سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد اما در رده  هشتم جدول رده بندی قرار دارد که این برای تیمی که فصل قبل در رده یازدهم به کار خود پایان داد نتیجه خوبی به شمار می آید.

کد خبر 730913
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اس اس IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 2
    واقعا خودتون از عنوان مطلبی که زدید نتیجه آنچه تو متن اومده رو میگیرید ... مجیدی ... کارنامه ثابت شده ای دارد که خیلی‌ها همچین رکوردی رو تو خواب ببینند. قهرمانی بدون شکست کار هر کسی نیست...
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      1 1
      با 17تا پنالتی در یک فصل😄که 9تاش به گفته کارشناسان داوری اشتباه بوده.و کسرامتیاز از گلگهری که صدرنشین بود.
  • مرتضی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 2
    مجیدی یک سر مربی با تفکرات امروزی و جدید هست و همچنین تازه یک فصل هست به عنوان سر مربی به فوتبال امارات رفته در ضمن فصل هم به نیمه نرسیده ، پس اگر باشگاه اماراتی در ادامه روند رو به جلو تیمش از سرمربی خودش حمایت کنه نتایج خوبی خواهد گرفت و مجیدی در پایان فصل به احتمال زیاد عنوان یکی از بهترین مربیهای لیگ امارات را کسب خواهد کرد .
  • پ FR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    جهانبخش را میشناسم اما فرهادمجیدی را نمی شناسم. او چکاره است
  • هوشنگ IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    نوش جان،،اگر راست باشه.