هیچ دستگاه، نهاد، موسسه، بانک، شرکت و ... در این استان، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند را ندارد.

بی حجاب

به گزارش همشهری آنلاین، معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ دستگاه، نهاد، موسسه، بانک، شرکت و... در این استان، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند را ندارد.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی بر عدم ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به افراد کشف حجاب کرده، تاکید کرد.

طالبی با تاکید بر این موضوع در ستاد عفاف و حجاب خراسان جنوبی گفت: هیچ دستگاه، نهاد، موسسه، بانک، شرکت و... در استان خراسان جنوبی، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند، را ندارد.

او افزود: در صورت مشاهده پاسخگویی ادارات به افراد کشف‌حجاب‌کرده، مدیر و مسئول آن مجموعه باید پاسخگوی این قصور و خطا باشد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به حوادث اخیر، بیان کرد: با تلاش رسانه‌های ضدانقلاب، متأسفانه به برخی افراد این‌گونه القا شده که نظام و انقلاب نسبت به مسئله رعایت حجاب، کوتاه آمده است.

طالبی با تأکید بر این که قانون، شرع و عرف ما براساس آموزه‌های دینی است، تصریح کرد: کسانی که به دنبال سوء‌استفاده از شرایط هستند، این را بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت هیچ عنوانی از موضوع رعایت حجاب کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

او برگزاری کارگروه عفاف و حجاب را از تکالیف دستگاه‌های اجرایی برشمرد و گفت: دستگاه‌ها می‌بایست گزارش مصور و مکتوب کارگروه عفاف و حجاب را ماهانه به دفتر اجتماعی ارسال نمایند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به رویکرد خوب پژوهش خلاقیت علمی و ذوقی حجاب که به اهتمام یکی از اساتید دانشگاه‌های استان انجام گرفته، گفت: این پژوهش در قالب کارگاه و دوره‌های آموزشی در اختیار جوانان و به ویژه دانشجویان قرار گیرد.

طالبی، ضرورت نظارت بر برخی باشگاه‌های ورزشی را با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی بر عدم رعایت حجاب و عفاف، از دیگر مصوبات جلسه عنوان کرد.

او ادامه داد: با عنایت به ضرورت تبیین اثرگذار در موضوع عفاف و حجاب و با اعلام آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری کارگاه آموزشی تکمیلی ویژه اساتید فعال در این حوزه، این دوره با همکاری ارشاد و دستگاه‌های اجرایی برگزار شوند.

کد خبر 730656
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 26
  • نظرات غیرقابل انتشار: 120
  • مردم IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    این یعنی چی که خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده اند داده نمی‌شود. این سیاست هم شکست خواهد خورد. اصل باید درست شود.باید مسئله حجاب و عفاف با همکاری وزارت آموزش و پرورش و حوزه علممه یا سازمان تبلیغات اسلامی در دبستان و دبیرستان به بچه ها و به همراه پدر و مادر با گذاشتن کلاس ماهی نیم ساعت آموزش داد.نه اینکه با زور و تحمیل عکس العمل های منفی ... با مردم برخورد کرد.
    • ا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      توکی هستی که به تنهایی دریک شهرخودت را نشون می دی وقتی سی استان دیگراین طرح هاراکلاتاییدنمی کنندتوچه طورخودسراین قانون راگذاشتی .
    • علی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      19 73
      ولی به یک عده اگر هم بگی میگن من خدا و پیغمبر و قرآن قبول ندارم اونوقت ما میخوایم به کسی که منکر همه چیز هست بگیم حجاب، نمیشه واقعا . از۳ الی ۴ سال پیش به این طرف می گفتم در فضای مجازی (مخصوصا اینستاگرام) در خصوص عفاف و حجاب انقلاب اتفاق افتاده و الان بعضی ها همون شیوه رو میخوان به صورت عملی در کف جامعه پیاده کنن ...
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      20 23
      چرا فقط این استان؟ در کل کشور باید اینطور بشه.
  • علی قلندری IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    ... اول سفره مردم را درست کن؛ دستور خدا ورسول خداست
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    دمتون گرم. باید مثل بقیه قوانین که عدم رعایتش جریمه به همره دارد درمورد حجاب هم لحاظ گردد.اصلا نیاز به گشت ارشاد نبود عدم دادن تسهیلات و جریمه کافی بود.
  • دریا IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    ایران برای همه ایرانی هاست انسانیت مهمه نه مسلمان بودن یا با حجاب
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      بی حجابی نقض حقوق بشر است
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      22 22
      منظورت همان انسانیتی است، که بی حجابها بر سر امنیت و آرامش و کاسبی مردم آوردند
  • ماهور IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    اگر زودتر به بحث عفاف و حجاب رسیدگی نشود در تابستان قطعا با ناهنجاری ها و قانون شکنی های یک عده عقده ای روبه رو خواهم شد.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    مگه نهادهای غیردولتی ضابط قضایی هستن که با مردم درگیر بشن. هرکس قانون وضع میکنه باید بفکر اجراش هم باشه. مگه ما مسئول اجرای قانون دیگران هستیم. مگه یکی توی رانندگی تخلف بکنه مگه ما میتونیم جریمش کنیم یا یه استانداری تخلفی انجام بده مگه ما جلوشو می گیریم که حالا گیر دادین به مردم. ...
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      14 19
      تو بیخود کردی که به صراحت علیه حکم خدا حرف میزنی . تو بیخود میکنی بندگی شیطان رو میکنی ، تو بیخود کردی که مردم رو بسمت جهنم هدایت میکنی. خودت به جهنم...
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      11 21
      غلط را شما کردی.اتفاقا خیلی هم درسته. حجاب دستور خداست. حدودشم در قران مشخصه. قانون حکومتی نیس که یه عده نخوانش. مگر اینکه بخوان ادعا کنن از خدا عاقلترن. اموزشش هم از بچگی تو هر خانواده ای اجرا میشه.نیازی به اجوزش نیست. حکم خدا باید اجرا بشه و متخلفان مجازات بشن. کاملا کار درستی هست و این کار باید در همه استانها اجرا شود
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    جان خودتان اول بیایید استاندارد حجاب تعریف کنید بعد از خدمات اجتماعی محروم کنید . مثلا اونی که در تربت حیدریه بی حجاب تلقی می شه احتمالا در تهران جایزه محجبه بودن بگیره . نکنید این کارها را که اختیار بدین دست کسانی که با سلیقه خود مردم را اذیت کنن . این تصمیمات مشکل آفرین هستند . چرا کسی متولی این مشکلات نیست ؟
  • کامل دل زنده نژاد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    تا انجا که ما قران رو خوندیم خداوند در قران نفرموده وای بر بی حجاب ( اثار زیان اور بی حجابی رو گفته ولی تهدیدش نکرده حساب و کتابش هم گفته با خودم ) ولی گفته وای بر کم فروش وام بر دروغگو وای بر کسی که نماز رو سبک بشماره وای بر کسی که دزدی ( اختلاس و...) وای بر بدگوها و بد زبانها و ظعنه زننده ها وای بر سخنوران بی عمل ( یقولون مالا یفعلون ) وای بر خلف وعده ها ( وعده های تو خالی و بد عهدی ) پس شما اول برای خودتون برای یاد گیری این چیزها کارگاه های اموزشی بذارید و اسلام عملی رو یاد بگیرید و عمل کنید مطمئن باشید مردم هم به راه خواهند امد ...
    • ستاره IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      چرا همه چی رو به خدا و پیامبر میچسبونید قانونه قانون شما میخوای اصلا خداناباور باش قانون زندگی تو ایران اینه مثل کشور های دیگه که قوانین خودشو داره وگرنه شما تو حریم خودت مهمونیای خودت هر کار عشقت میکشه بکن
    • FR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      12 15
      در جواب ستاره : قانون باید مورد قبول اکثریت مردم باشد.
    • کامل دل زنده نژاد IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      16 3
      ستاره خانم ما که نچسبوندیم به خدا شما انگار از بیخ از کل داستان بی اطلاع هستید یا خودتون رو به بی اطلاعی میزنید وقتی ایشون میگه ( قانون ، شرع ، عرف ) یعنی چی ؟ شرع یعنی چی ؟ مگر اینها غیر از اینه که میگن خداوند در قران گفته حجاب و این قانون خدا هست و ما نمی تونیم این قانون رو تعطیل کنیم یعنی چی ؟ یعنی برای قانون معمولی این همه جار و جنجال و بگیر و ببند شده ؟ ما هم چیز خاصی نگفتیم گفتیم اگر میگید این قانون خدا هست خداوند قوانین زیادی گفته چرا فقط به این اینقدر محکم چسبیدید قران 114 سوره داره با 6236 آیه که 10 ایه اون در مورد حجاب زنان مؤمن اشاره شده این همه آیات رو ول کردید چسبیدید به همین 10 آیه خوب یا قوانین دیگه اش رو هم به همین محکمی بچسبید یا اینکه وقتی نمیتونید یا نمیخواید این مسئله رو هم گردن خدا و قران نندازید حرف من اینه
  • ابراهیم داوری IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    سلام خدا انسان را آزاد گذاشته که امتحان پس بده خدا هیچ انسانی را وادارنمیکند خدابه دل آن انسان یاقلبش نگاه میکند چه میگذرد یاچه نیت دارد آن را در نظردارد و...................
    • سفسطه ممنوع: IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      18 13
      با این وصف ، خدا من رو آزاد گذاشته بزنم سرتو بشکونم و کسی هم حق نداره منو مجازات کنه.... هرچیزی که بر دیگران تاثیر داره از تعریف خصوصی بودن خارجه و عملی اجتماعیه. چه بیحجابی باشه ، چه زدن و شکستن کله تهی از مغز تو ... البته شما بی مغزها اینها رو نخواهید فهمید تا لحظه ای که سروته توی آتش جهنم بیفتید و شیطان پیروزیشو جشن بگیره....
  • رضا IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    انشالله بساط تمام بی حجابها به حق فاطمه زهرا جمع میشه
  • م.ح IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    باید این طرح در تمام استان ها اجرا بشه. یک عده زن افسارگسیخته ریختن تو خیابون و هر غلطی میخوان دارن میکنن ودارن با بدحجابی و آرایش غلیط زندگی ها رو از هم میپاشونن. حجاب قانون کشور هست و باید رعایت بشه.اگر دولت نمیخواد جلوی افراد بی حجاب و هنجارشکن رو بگیره، ما خودمون بگیریم.
    • جواد IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      الان تو سوریه و لبنان و امارات و عمان و اردن و عراق و ... زندگی ها از هم پاشیده شده؟! چشمها را باید شست جور دیگر باید دید!
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    اگه مرد هستی وغیرت وشرف داری یک قانون اینجوری درباره بلوکه اموال اختلاسگرها دربیاور ...
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    راستش من نمی دونم چرا این روزها خیلی ها مسأله حجاب و پوشش رو ربط میدن به وضعیت معیشتی مَردم. این خانم هایی که ما می بینیم چند میلیون تومان هزینه رنگ کردن موهاشون کردن و در خیابون ها جولان میدن، اصلا به نظر نمی رسه مشکل گرسنگی داشته باشند!
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      13 9
      خدا پدرتو بیامرزه اینا انقدر منبع تامین مال دارن ک هر روز لباس های نو موهای رنگارنگ و ارایش های انچنانی پولشو از کجا میارن؟تا حالا فکر کردین؟!
  • Reza IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    بفکر معیشت مردم باشید... دلار ۴۰ تومن رد کرد
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      14 12
      نه فعلا دولت ومجلس همه چیز را رها کرده اند وفقط یک هدف دارند مردم را هرچه بیشتردرفشارقراربدهندوعصبی ترکنند
  • مریم IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    در چند ماه اخیر هر وقت که در ساعات انتهایی روز سوار مترو شدم، در ایستگاه های پُر ترددی مثل ایستگاه امام خمینی تعدادی از مردها وقیحانه هجوم آوردن به واگن بانوان. دلیل این حرکت چی می تونه باشه به جز چراغ سبزی که همین خانم های بی حجاب بهشون نشون میدن؟! چرا تا چند ماه پیش چنین اتفاقی نمیفتاد؟! من به عنوان یک خانم ایرانی که حتی محجبه و چادری هم نیستم اما قید و بندهایی دارم، واقعا در رنج و عذاب هستم بابت مشکلی که این خانم های کشف حجاب کرده برام به وجود آوردن. من خودم سال ها رعایت کردم و وارد واگن های عمومی مترو(که حتی مخصوص آقایان هم نیست) نشدم؛ الان هم توقع حفظ حریمم رو دارم. کاش رسیدگی بشه...
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      9 4
      اون وقت مسئولین مترو کجا هستن؟! یعنی واقعا یه مرد پیدا نمیشه که بیاد پرتشون کنه بیرون؟ همینه دیگه. با ادعای آزادیخواهی تجاوز می کنن به حقوق زنان.
    • US ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      6 5
      خواهر عزیز باید اموزش وفرهنگ سازی به جایی برسه که اصلا واگن مردانه و زنانه معزل شما نباشد. مگر در ترکیه که واگن ها جنسیت بندی نشده اند اسلام به باد رفته؟ باید در راستای انجام فرایض دینی کنترل نفس اماره را به اقایون اموخت.
  • امر IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    63 40
    این اظهار نظر و تزهای بدون کارشناسی وضعیت را بدتر خواهد کرد مثلاً بانک به بی حجاب خدمات ندهد برای نیم ساعت با حجاب وارد بانک شده و حساب خود را می بندد و پول خود را داخل خانه نگهداری میکند اگر همه این کار را انجام بدهند کی ضرر خواهد کرد مسلما بانک و دولت پس باید نسبت به مسائل بدون هیجان و منطقی برخورد کرد
  • ابوذر رضوی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    اینقدر خودتان را درگیر فرعیات نکنید مردم نان شب ندارند! نان شب را که میفهمید!؟
  • نامشخص IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    74 23
    حالا چرا از محروم ترین استان شروع کردید جرات دارید از تهران شروع کنید فکر کردم محروم زدای رو از آنجا شروع کردی
  • فرهنگ IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    11 4
    آقایان مثل اینکه یادشان رفته ویا سن شان به انقلاب قد نمی دهد که این انقلاب را بی حجاب ها هم کردند و در این راه شهید شدند .
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    5 4
    تورم را در استانت درست کن
  • علی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    3 8
    کشف حجاب بازشدن دروازه همه بدبختیهاست ......بخدا راهی اندیشیده نشود ایران ویران خواهد شد......امنیتی برای زن باقی نخواهد ماند.....بازور با حرف با رفتن به کلاس با غیرتی کردن شوهران و برادران با هرچی فکر می کنید کاری کنید کنید جلو این بی حجابی و کشف حجاب گرفته بشود.....
  • علی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    3 6
    کاری نکنید که بدتر شود دولت از کارمندان خودش و بخش خصوصی و دیگر مشاغل عمومی شروع کند کسانی که خارج از این ها هستند عددی نیستند اونها هم درست میشوند
  • ناشناس IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    8 4
    اگه راست میگید خدمات به رانت خوران در بانکها و موسسات ندید
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    10 2
    حجاب اصلأ در قرآن نیامده بلکه عفت ذکر شده اسمی از موی سر نیامده
  • رضا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    9 2
    به این جناب محترم بفرمائید هر انسانی دارای حقوقی است برفرض که شرایط عوض شود آنگاه اگر یک مسئولی قانون کند که به هیچ محجّبه ای حق ارائه خدمات ندارید شما چه خواهید کرد. ازشماها باید پرسید که چرا وضعیت فرهنگی چنین شده ؟ برادر ۴۰سال تمام امکانات یک کشور دراختیارشماها بوده است صدا وسیما ونهادهای متنوع فرهنگی و.... اگر کسی محروم از خدمات شوند باید مسئولین بی کفایت باشند نه مردم .
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    11 2
    روش خوبیه. چون وقتی کار داشته باشند حجاب می کنند و وقتی انجام شد ، کشف.
  • ندا IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    14 4
    به جای گیر دادن به حجاب بانوان کمی گیر می دادید به مدیران که اختلاس نکنند و بچه هایشان را به خارج نفرستند
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    9 4
    به امید روزی که که دیگر ایرانمون کانون توجهات منفی قرار نگیره و هیچ مغزی نخبه دانشمند پزشک هنرمندان بازیگران مهندس سرمایه دار مهاجرت نکنه و برعکس باشه حتی از دیگر کشور ها مهاجرت کنن این افراد و به چشم تحقیر به ایران و ایرانی نگاه نکنن و همه در صلح و صفا با حجاب بی حجاب زندگی کنن
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    11 2
    به فکر اقتصاد وامونده باشید. این همه به حاشیه نرید.
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    8 8
    احسنت، باید در همه استان ها وشهرها چنین قانونی تصویب و اجرایی شود، علاوه بر اینکه حجاب جز عرف و شرع دین مبین اسلام هست و رعایت آن برای همه ما واجب است، نظام کشور ما برپایه جمهوری اسلامی است و همه کسانی که ایران را به عنوان وطن خود انتخاب می کنند موظف به رعایت قوانین و مقررات حاکم بر آن جامعه هستند. در این نظام حجاب اسلامی جز قوانین حاکم بر جامعه هست. امیدوارم سایر مسئولین هم تمام تلاش خود برای برقراری این قانون ذاتی در جامعه داشته باشند. از کانون کوچک خانواده تا سطح جامعه همه مسئولیم. حجاب ارتباطی به پهنای سفره مادی ندارد، حجاب بخش جدایی ناپذیر دین و شرع ماست.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    9 1
    سال ۲۰۲۲ کشور کوچک قطر جام جهانی برگزار میکنه اینها رو ببین چیکار می کنند
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    5 8
    لطفن لایحه بنویسن و تقدیم مجلس بشه، فوری
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    8 3
    اگه راست می گین در تهران این کار را عملی کنید.
  • رضا IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    24 0
    کاری کنید که مردم حجاب رو از روی باور بپذیرن نه به خاطر اجبار واقعا برای شما متاسفم هیچوقت اجبار جواب نمیده
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    9 8
    سلام علیکم خداوند پدر مادرتون را بیامرزه واقعا دارن بعضی خانما بی حیای را وارد فرهنگ اسلام میکنند باید نهی از منکر کرد تا به قرآن واسلام صدمه ای وارد نشود بی حیای تا چه حد واقعآ برامون جای تاسف داره خداوند را به ابروی وعصمت زهرا(س) قسم میدهم همه راهدایت کند از اقای استاندار محترم سپاسگذارم انشالله که تمام استانداران کشور چنین تصمیمی داشته باشند بخدا من که سنی ازم گذشته به خدادربرابرخداوندخجالت میکشم و به اینده اسلام ودین ناراحتم اخه بخدا زمان شاه هم به این اندازه بی حیای نبود به اون مردی که دست عیال خودرا گرفته ودرخیابان بدون توجه به خدا ووظیفهشرعی خود راه میرود وعین خیالش هم نیست اگه هم نصیحت کنی میگه دلم میخاد واز فرهنگ نباید عقب موند، عزیزم مابرای ناموس ودینمان چقدر شهید دادیم،( الهم عجل ولیک الفرج)، خدایا به تو پناه میبریم از دست نقشهای شیطان
  • ناشناس IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    9 6
    کاش در کنترل تورم و افزایش قیمتها هم آقای استانداراهتمام میکردند.
  • م IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    7 8
    خدا پدر مادر کلیه اجدادتو بیامرزه خیر دنیا آخرت ببینین نسل اندر نسل عاقبت بخیر بشین بلاخره یه غیرتمند پیدا شد جلو این کفتاری عقده ای بایسته
  • بنده شیطان نباشید: IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    6 14
    تمام کسایی که علیه حجاب کامنت میزارید و یا امتیاز میدید: یادتون باشه دارید علیه حکم خدا شمشیر میزنید - هم حق الله و هم حق الناس گردنتونه. سخت بازخواست خواهید شد و سخت در آتش جهنم خواهید سوخت...
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    6 9
    در اجرای قانون قاطع باشید وگرنه نظم جامعه به هم می خورد کاری به هوچی گر ها نداشته باشید
  • ابراهیم عیازی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    9 6
    عادی انگاری از سوی بعضی افراد و مسئولین مسبب بسیاری از مصائب و گرفتاری های اجتماعی است.اولا دشمن اقدامات خود را موثر می یابد و یک گام جلوتر از ماست. دوم اینکه افراد سود جو و نان به نرخ روز خور نهایت استفاده را از این خلاء خواهند برد. و عادی سازی یک رفتار هزینه زیادی برای تغییر بدنبال خواهد داشت.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    9 6
    افرین . بقیه استاندارها هم اگر همچین کاری نکنن باید عزل بشن
  • بردیا IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    1 10
    سلام علت اینکه اکثر ملت کشف حجاب کردند نه مخالفت با دین است و نه نظام بلکه بخاطر این است که در اکثر ادارات و نهادها توجهی به خدمات رسانی به با حجاب ها ندارند55
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    8 4
    به نانواییهااعلام کنیدنان هم به بیحجاب وبدحجاب ندهند.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    2 12
    اگه میتونستن ازتهران شروع میکردند.
  • محبوبه IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    9 11
    کاش در همه استان‌ها برخورد بشه همه خسته شدیم از این وضعیت