با اینکه بارسلونا در ال‌کلاسیکوی رفت مقابل رئال‌مادرید شکست خورد، اما عملکردش به شکلی بوده که بسیاری بر این باورند شانس اول قهرمانی خواهد بود.

اینیستا

به گزارش همشهری آنلاین، در آستانه شروع مجدد مسابقات لالیگا که بارسلونا با ۳۷ امتیاز در پایان هفته چهاردهم که هفته ماقبل جام‌جهانی بود، صدرنشین آن است، آندرس اینیستا در گفت‌وگو با نشریه «مارکا» سفت و سخت از ژاوی حمایت کرده و تیم محبوبش را شانس اول قهرمانی دانسته است.

اینیستا درباره عملکرد بارسای ژاوی می‌گوید: «با شرایطی که ژاوی به تیم وارد شد اصلاً آسان نبوده، چون در هیچ سطحی سال‌های آسانی نداشته‌ایم. فکر می‌کنم پیشرفت مثبت است. می‌دانم که در نهایت قهرمانی‌ها هستند که آینده و تقریباً همه‌چیز را تعیین می‌کنند، اما پیشرفت برای رسیدن به نقطه‌ای که همه می‌خواهیم مثبت است.»

اینیستا درباره شانس دوباره قهرمانی بارسلونا هم گفت: «مطمئن هستم که بارسا این فصل به آن خواهد رسید. در لیگ قهرمانان اروپا سقوط کردند که مثل چماق بود، اما در مسابقات دیگر شرکت می‌کند. بارسا در لالیگا نظم خوبی پیدا کرده و بازی‌های زیادی باقی مانده است، اما مطمئن هستم که ژانوی تیم را قهرمان خواهد کرد.»

اینیستا درباره رقیب بارسا در مسیر قهرمانی هم بیان کرد: «این دو تیم تا آخر مبارزه خواهند کرد. رئال‌سوسیداد و رئال‌بتیس هم هستند، اما لالیگا آسان نیست. سطح بالایی از رقابت وجود دارد، اما حالا بارسا بالاست و باید در سال ۲۰۲۳ سطح خودش را حفظ کند.»

کد خبر 730348

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha