ولادیمیر پوتین گفت: مهمترین وظیفه شرکت‌های نظامی - دفاعی این است که تسلیحات مورد نیاز برای تمام یگان‌ها و واحدهای پیشرفته نظامی کشور را تامین کنند.

رئیس جمهور روسیه در یک سفر کاری به منطقه تولا سفر کرد و در آنجا از مرکز شیپونووا بازدید کرد.

در این بازدید ولادیمیر پوتین از ساخت تانک‌های زرهی دیدن کرد، که قرار است این تانک‌های زرهی در آینده نزدیک در عملیات ویژه نظامی در اوکراین به کار گرفته شود

ولادیمیر پوتین روز جمعه در بازدید از کارخانه‌های تولید صنایع دفاعی در شهر تولا از تامین سریع تجهیزات نظامی برای نیروهای خط مقدم به عنوان مهمترین هدف این صنایع در حال حاضر، نام برد.

پوتین افزود: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین وظیفه مجتمع‌های نظامی - صنعتی کشور این است که یگان‌های خط مقدم ما را با تمام سلاح‌ها، تجهیزات و مهمات و با حجم و کیفیت مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکم تجهیز کنند.

پوتین خاطرنشان کرد که بهبود ویژگی‌های تسلیحاتی و تجهیزاتی پرسنل نظامی با در نظر گرفتن تجربه رزمی به دست آمده، بسیار مهم است. وی همچنین ارائه بازخورد از سوی یگان‌های شرکت کننده در عملیات ویژه به شرکت‌های دفاعی را موضوعی بسیار مهم خواند.

وی افزود: تاکید می‌کنم که چنین مکانیزمی برای تبادل اطلاعات در جهت بهبود کیفیت محصولات نظامی عرضه شده برای یک عملیات نظامی ویژه باید دائمی و تا حد امکان موثر باشد. این رویه از مدت‌ها قبل در مبارزه ما با گروه‌های تروریستی در سوریه برقرار شده است.

شیپونووا یکی از سازمان‌های پیشرو طراحی مجتمع دفاعی روسیه است که تیم آن بیش از ۱۶۰ نوع جنگ افزار و تجهیزات نظامی را توسعه داده است، در تولید انبوه تسلط یافته و در خدمت ارتش روسیه قرار داده است.

در حال حاضر، این شرکت یک مرکز پژوهشی و تولید قدرتمند است که سیستم‌هایی از مدرن‌ترین جنگ افزارهای با دقت بالا را می‌سازد.

کد خبر 730154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha