در جریان نیمه دوم داربی ۹۹ پایتخت، نیمکت‌نشینان دو تیم بارها به تصمیم داور اعتراض کردند.

دربی

به گزارش همشهری آنلاین، در جریان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس بود که این بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

اواسط نیمه دوم این مسابقه، زمانی که استقلالی‌ها قصد داشتند مهدی مهدی‌پور، زبیرنیک‌نفس و پیمان بابایی را به زمین بفرستد، ساپینتو دقایقی با آن‌ها صحبت کرد و نکات فنی را به آن‌ها گوشزد. در مقابل پرسپولیسی‌ها هم که قصد داشتند سروش رفیعی، محمد عمری و مهدی عبدی را به زمین بفرستند، نکات فنی خود را از طریق په‌په، به آن‌ها انتقال دادند.

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، به استادیوم آزادی آمد تا داربی ۹۹ پایتخت را از نزدیک تماشا کند.

روی یکی از صحنه‌ها،‌ یکی از نیمکت‌نشینان پرسپولیس به داور چهارم اعتراض کرد که این موضوع با تذکر داور چهارم به او همراه بود.

آرش رضاوند در دقیقه ۶۶ مسابقه پس از برخورد با بازیکن پرسپولیس دچار مصدومیت شد و با برانکارد، از بازی از زمین مسابقه خارج شد. در ادامه زمانی که توپ از زمین مسابقه خارج شده بود، ساپینتو با فریادهایی، قصد داشت تا بازیکن جانشین، یعنی مهدی قایدی هر چه سریع‌تر وارد زمین شود تا استقلال ۱۰ نفره کار را دنبال نکند.

در اواسط نیمه دوم مسابقه، روی یک صحنه در محوطه جریمه استقلال، نیمکت‌نشینان پرسپولیس به تصمیم داور اعتراض کردند و در حالی که توپ برای استقلال به یک ضد حمله تبدیل شده بود و فرصت از دست رفت، نیمکت‌نشینان استقلال به نحوه کار داور معترض شدند. اعتراض استقلالی‌ها به حدی بود که کمک داور چهارم به آن‌ها تذکر داد که روی نیمکت مستقر شوند.

در دقیقه ۸۸ این دیدار، گولسیانی موفق شد گل تساوی بخش پرسپولیس را روی خروج اشتباه سید حسین حسینی به ثمر برساند. پس از این گل، نیمکت‌نشینان پرسپولیس به وجد آمدند و گولسیانی از گل زده خود ابراز خوشحالی کرد.

پس از گل تساوی‌بخش پرسپولیس، داور چند صحنه را به نفع سرخ‌پوشان پایتخت سوت زد که با اعتراض استقلالی‌ها همراه بود.

پس از پایان بازی، بازیکنان دو تیم به یکدیگر دست دادند و بدون حاشیه خاصی از زمین مسابقه خارج شدند.

کد خبر 729520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha