پله همچنان شرایطی پایدار دارد و امروز هم نامه ای سرگشاده به مردم برزیل به بهانه حذف کشورش از یک چهارم نهایی جام جهانی ارسال کرد. 

پله

به گزارش همشهری آنلاین چند روز قبل بود که بستری شدن دوباره پله در یکی از بیمارستان های برزیل باعث نگرانی طرفداران اسطوره فوتبال جهان شد. گفته می شود که پزشکان از ادامه درمان پله قطع امید کرده اند و او در ساعات پایانی عمرش به سر می برد!

دختر پله، فلاویا کریستینای ۵۳ ساله، هم در رابطه با وضعیت پدرش گفت:«من دوست ندارم بگویم که درمان سرطان پدرم دیگر موثر نیست. این کار همچنان ادامه داشته و تاثیرگذار است. پدرم اینجاست و نفس می کشد، در حال حاضر همه چیز بسیار خوب پیش می رود. پدرم مریض و البته مسن بوده و تنها به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شده است. وقتی پله خوب شد، دوباره به خانه باز خواهد گشت.»

 در هر صورت پله همچنان شرایطی پایدار دارد و امروز هم نامه ای سرگشاده به مردم برزیل به بهانه حذف کشورش از یک چهارم نهایی جام جهانی ارسال کرد. 

پله در این نامه احساسی با عنوان نامه‌ای سرگشاده در مورد رویایم، برای مردم کشورش نوشته است:«زندگی یک فرصت است. کاری که ما با زندگی می کنیم، به خودمان بستگی دارد. ممکن است که خوب کار کنیم یا بد. در پیروزی، جشن می گیریم، از شکست درس می گیریم. زندگی همیشه سخاوتمند است و فرصت شروع تازه را به ما می دهد. هر روز که می گذرد، مسیری تازه را آغاز می کنیم. در این دوره به رویاهایی فکر می کنیم که هرگز نمی میرند و به لغزش ها در مسیر اهمیتی نمی دهیم. برای همه همین است اما وقتی که رویایت فوتبالیست شدن است، فرصت ها خیلی محدودتر و رویاها خیلی دورتر هستند. لغزش ها دردناک ترین بخش زندگی نیستند اما خیلی از افراد به قضاوت می پردازند، این طور نیست؟

کد خبر 728889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha