نام دهکده «پلوکلی» که در نزدیکی جنگل جیغ قرار دارد، به‌عنوان مکانی که بیشترین تعداد دیده شدن روح در آن گزارش شده در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

جنگل جیغ

به گزارش همشهری آنلاین، نام دهکده «پلوکلی» که در نزدیکی جنگل جیغ قرار دارد، به‌عنوان مکانی که بیشترین تعداد دیده شدن روح در آن گزارش شده در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. این دنیا سرتاسر پر از زیبایی، شکوه و زرق و برق‌های طبیعی است. در مطلب زیر به معرفی یکی از جنگل‌های اسرار آمیز و ترسناک می‌پردازیم که کمتر کسی جرات سفر کردن به آن را دارد.

تصاویر ترسناک‌ترین جنگل دنیا | اینجا صدای جیغ ارواح شنیده می‌شود!

جنگل درینگ یا جنگل جیغ در جنوب Pluckley واقع شده که به‌عنوان بدنام‌ترین روستای تسخیر شده در بریتانیا شناخته شده و یکی از عجایب خوفناک طبیعی در دنیا به شمار می‌رود. جنگل جیغ نامی است که، پس از شنیدن صداهایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن گذاشته شد.

تصاویر ترسناک‌ترین جنگل دنیا | اینجا صدای جیغ ارواح شنیده می‌شود!

همچنین نام دهکده «پلوکلی» در انگلیس به‌عنوان مکانی که بیشترین تعداد دیده شدن روح در آن گزارش شده در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

مردم محلی ادعا می‌کنند که این صداها مربوط به افرادی است که در این جنگل گم شده و راه خروج را پیدا نکرده‌اند و در همان جا جان خویش را از دست داده‌اند. به جز این صداهای وحشتناک ادعا می‌شود که روح یک سرباز و یک سرهنگ ارتش که در این جنگل خود کشی کرده‌اند، مدام در این جنگل در حال پرسه زدن هستند، البته تعداد افرادی که به این جنگل رفته اند اندک است، چون گفته می‌شود این جنگل انسان را زندانی نموده و هیچ راه خروجی از آن وجود ندارد. بعضی از مسافرانی که به این ناحیه سفر کرده‌اند در زمان شب صداهایی مانند فریادهای بلند را در این جنگل‌ها شنیده‌اند.

تصاویر ترسناک‌ترین جنگل دنیا | اینجا صدای جیغ ارواح شنیده می‌شود!

کد خبر 728426
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha