کاپیتان بارسلونا از بازی های ملی بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خداحافظی کرد.

سرخیو بوسکتس

به گزارش همشهری آنلاین، سرخیو بوسکتس ۱۰ روز پس از شکست در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر مقابل مراکش، امروز (جمعه) از حضور در تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد.

هافبک بارسا در ۳۴ سالگی که تا ۳۰ ژوئن با بارسا قرارداد دارد، بیانیه ای جامع در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد تا این خبر را منتشر کند و دلایل آن را توضیح دهد. بوسکتس آخرین بازمانده نسل طلایی بارسلونا زمان هدایت پپ گواردیولا در سال ۲۰۱۰ در تیم ملی اسپانیا است.

متن خداحافظی بوسکتس قهرمان جهان در سال ۲۰۱۰ و قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۲ است: «می‌خواهم اعلام کنم که پس از گذشت نزدیک به ۱۵ سال و ۱۴۳ مسابقه، زمان خداحافظی از تیم ملی فرا رسیده است.

وی افزود: از همه کسانی که در این راه طولانی همراهم بودند، تشکر می کنم. از ویسنته دل بوسکه که به من فرصت شروع را داد تا لوئیس انریکه که باعث شد تا از آخرین ثانیه ها در جام جهانی لذت ببرم، تشکر می کنم. همچنین از لوپتگی، فرناندو هیرو و رابرت مورنو به خاطر اعتمادشان و همچنین از همه کادرفنیشان تشکر می کنم.

ستاره بارسا ادامه داد: البته از همه مهمتر خانواده ام هستند. آنها همیشه و در همه تصمیماتم از من حمایت کردند و به خاطر تمام موفقیت هایم مدیون آنها هستم.

بوسکتس در پایان گفت: این افتخاری بوده است که کشورم را نمایندگی کنم و به اوج برسانم، قهرمان جهان و اروپا شوم، کاپیتان باشم و بازی‌های زیادی انجام دهم.

کد خبر 728355
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha