سیدمحمد حسینی که در ابتدای فصل از استقلال جدا شد از دلایل این جدایی و شرایط امروزش در تراکتور گفت.

سیدمحمد حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، سیدمحمد حسینی یکی از خریدهای استقلال در فصل نقل‌وانتقالات بود. این مدافع فصل گذشته با درخشش در هوادار خودش را به فوتبال ایران معرفی کرد و به‌عنوان یکی از خریدهای جدید استقلال معرفی شد ولی در فاصله چند روز تا شروع لیگ، یکباره از این تیم کنار گذاشته شد تا در نهایت پیراهن تراکتور را بر تن کند. با حسینی درخصوص جدایی از استقلال و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

*از تغییر سرمربی در تراکتور شروع کنیم، موضوعی که دیگر در این تیم تکراری شده است. در این مورد چه نظری داری؟

ما در اردوی ترکیه بودیم و در روز آخر این اردو بود که آقای بردیف جلسه‌ای با بازیکنان داشتند و اعلام کردند که دیگر قرار نیست در تراکتور بمانند. درنهایت هم ایشان جدا شدند و آقای خمس به‌عنوان سرمربی جدید تیم معرفی شد.

*رفتن بردیف برای شما عجیب نبود؟

زیاد عجیب نبود چون یک‌سری اتفاقات رخ داد که حدس می‌زدیم در نهایت بردیف جدا شود. او در اردوی ترکیه زیاد دل به‌کار نمی‌داد ولی از بچه‌ها شنیدم که در اردوی پیش‌فصل در ترکیه بسیار جدی بود و تمرینات را به شکل دقیق زیرنظر داشت. بردیف با پیشنهاد تیم سوچی مواجه شده بود و باید می‌رفت. فکر می‌کنم جدایی او دلیل دیگری نداشت.

*این درست است که برخی بازیکنان تراکتور، به‌دلیل خصوصیات رفتاری بردیف ارتباط خوبی با این مربی نداشتند؟

شخصیت بردیف و رفتارهای او خاص بود و نمی‌شد در این مورد ایرادی از او گرفت. بردیف خیلی سخت می‌خندید و حتی اگر می‌خواست بخندد صورتش را به سمت دیگری می‌کرد. ارتباط برقرار کردن با او سخت بود ولی بردیف از لحاظ فنی مربی خوبی است. فکر هم نمی‌کنم در تیم ما بازیکنی با او به مشکل خورده باشد.

*به‌نظر تو خمس مربی خوبی است؟

او از لحاظ فنی مربی خوبی است و به سبک فوتبال تهاجمی علاقه دارد. خمس در فوتبال اسپانیا مربیگری کرده و تجربیات خوبی دارد. سبک مربیگری خمس باب میل هواداران تراکتور است. از طرفی خمس یک مربی فعال و پرانرژی است که وقتی در تمرین حاضر می‌شود، انرژی مثبت خود را به بازیکنان منتقل می‌کند.

*قبول داری تیم شما امسال برای رسیدن به قهرمانی شانس زیادی ندارد؟

نمی‌دانم چه باید بگویم ولی قبول دارم کار سختی داریم. متأسفانه در بازی‌های ابتدایی چند امتیاز حساس را از دست دادیم، ولی اینطور نیست که بخواهیم ناامید شویم. ما ۹ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و حالا با آمدن خمس می‌خواهیم خودمان را به جمع مدعیان اضافه کرده و نیم‌نگاهی به قهرمانی داشته باشیم. البته ۴ بازی پایانی تا نیم‌فصل بسیار مهم است و باید خیلی خوب امتیاز بگیریم. امسال هدف اول ما گرفتن سهمیه آسیاست.

*از انتخاب تراکتور راضی هستی؟

بله، بعد از اتفاقی که قبل از شروع فصل برایم رخ داد، در نهایت به تراکتور آمدم و خیلی از این انتخاب راضی‌ام. هواداران هم به من لطف دارند.

*چه اتفاقی افتاد که از استقلال جدا شدی؟

حتی یک نفر از بازیکنان استقلال را پیدا نمی‌کنید که آن زمان حدس بزند من از استقلال جدا خواهم شد. من از لحاظ فنی و اخلاقی کاملا مورد اعتماد ساپینتو بودم. در اردوی ترکیه در بازی‌های دوستانه فیکس بودم که متأسفانه مصدوم شدم و بعد از آن بود که استارت برخی اتفاقات خورده شد که اصلا هم فنی نبود. تاریخ در مورد آدم‌ها قضاوت می‌کند و آدم‌ها نتیجه کارشان را می‌بینند.

*در مورد جام جهانی صحبت کن. فکر می‌کنی چه تیمی قهرمان شود؟

من طرفدار آرژانتین و مسی هستم. امیدوارم مسی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

کد خبر 728127
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha