چندان نیازی به توضیح نیست که علیرضا جهانبخش در فاینورد وضعیت جالبی ندارد.

جهانبخش

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا جهانبخش در بازگشت به لیگ هلند، ابتدا به‌طور جدی در برنامه‌های فنی این تیم قرار گرفت، اما کم‌کم وضعیت متزلزلی پیدا کرد و کار به جایی رسید که تعداد نیمکت‌نشینی‌های او از بازی‌هایش بیشتر شد.

این اواخر شایعات زیادی در مورد جدایی جهانبخش از فاینورد و حضور او در لیگ یونان منتشر شده که البته به تأیید مدیر برنامه‌هایش نرسیده است. با این حال نشانه‌ها، چیز دیگری می‌گویند.

در تازه‌ترین اتفاق که تا حدی تامل‌برانگیز به‌نظر می‌رسد، کادرفنی فاینورد از جهانبخش در دیدار دوستانه در برابر استراسبورگ فرانسه استفاده نکرد. اهمیت این موضوع در آن است که غیراز جهانبخش و ۲ تن از دروازه‌بانان فاینورد، همه بازیکنان این تیم در این دیدار دوستانه دقایقی به میدان رفتند و تست شدند. البته یکی از دلایل نیمکت‌نشینی مطلق جهانبخش می‌تواند تأخیر او در بازگشت به تیم بوده باشد.

جهانبخش فقط یک روز پیش از بازی با استراسبورگ به تمرینات فاینورد اضافه شد و ممکن است به همین دلیل مورد استفاده قرار نگرفته باشد، اما به هر حال این یک بازی دوستانه سبک بود که کادرفنی لااقل برای آگاهی از سطح آمادگی جهانبخش می‌توانست دقایقی به او میدان دهد. رخ ندادن این اتفاق، شاید به‌معنای پایان کار جهانبخش در هلند و لااقل کوچ موقت او به یونان باشد.

کد خبر 728121
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha