دومین بازی از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امشب بین تیم‌های فرانسه و مراکش برگزار می‌شود تا حریف آرژانتین در بازی نهایی مشخص شود.

مراکش - فرانسه

به گزارش همشهری آنلاین، بازی دو تیم امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه البیت و با قضاوت سسار آرتورو راموس آغاز خواهد شد.

این دوازدهمین بازی رو در روی دو تیم خواهد بود. در مسابقات پیشین، فرانسه ۷ بار و مراکش تنها یک مرتبه برنده از میدان خارج شده‌اند.

این دو تیم تاکنون در جام جهانی مقابل هم قرار نگرفته‌اند و این نخستین بازی آنها در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

فرانسه در قطر، یک شکست داشته که آن هم در مقابل یک تیم آفریقایی به نام تونس بوده است. خروس‌های آبی، استرالیا، دانمارک، لهستان و انگلستان را شکست داده و به این مرحله رسیده است، اما مراکش پس از تساوی روز نخست مقابل کرواسی، بلژیک و کانادا را در مرحله گروه شکست داد و پس از آن در ضربات پنالتی اسپانیا را در یک هشتم نهایی پشت سر گذاشت و در یک چهارم نهایی هم با یک گل از سد پرتغال عبور کرد.

در حالی که فرانسه مصدوم جدید و محرومی برای بازی امشب ندارد، مراکش نایف اکرد و رومان سایس را به دلیل مصدومیت و ولید شدیره را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. حضور نصیر مزراوی و عبدالحمید صابیری هم به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کد خبر 728013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha