سارق حرفه‌ای با خونسردی تمام در یک شب ۷ بار به یک مدرسه معروف در تهران مراجعه و از آن سرقت کرد.

سرقت

به گزارش همشهری آنلاین، یکشنبه ۱۳ آذرماه جاری مدیر یکی از مدارس منطقه ۱۲ شهر تهران در تماس تلفنی با پلیس از سرقت مدرسه خود خبر داد. با اعلام این خبر به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان راهی صحنه جرم شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 

تحقیقات ابتدایی تیم تجسس حکایت از آن داشت، مرد جوان که از قبل مدرسه را تحت نظر داشته، ساعت یک بامداد به آنجا مراجعه کرد و با باز کردن درب، خیلی خونسرد وارد مدرسه شده و اقدام به سرقت تلویزیون، دوربین فیلمبرداری، عکاس و لپ‌تاپ به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کرده و از مهلکه گریخته است. 

ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداخته و لحظه به لحظه تردد سارق جوان را در مدرسه مشاهده کردند و پی بردند سارق از ساعت یک تا ۵ بامداد خیلی راحت و خونسرد ۷ بار به این مدرسه مراجعه کرده و اقدام به سرقت کرده است. 

تیم تجسس پس از دریافت این اطلاعات مهم و شکایت مدیر مدرسه، اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری این سارق آغاز کردند همچنین در نخستین گام متوجه شدند این مدرسه چند ماه قبل نیز هدف سرقت قرار گرفته است. 

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط پلیس پایتخت ادامه دارد و تا لحظه مخابره این خبر، سارق مدرسه مذکور معروف بازداشت نشده است.

کد خبر 727525
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مدافع امنیت IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    مگه این مدرسه سرایدار نداشت؟؟؟؟؟مگه آژیر اعلان سرقت نداشت؟؟؟؟؟عجیبه