مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

هتل پردیسان مشهد از با سابقه‌ترین هتل‌های این شهر بوده و میزبان زائران امام هشتم است.

image-20221210111059-1.jpeg

هتل پردیسان مشهد از با سابقه‌ترین هتل‌های این شهر بوده و میزبان زائران امام هشتم است. این هتل به تازگی بازسازی شده و خدمات مختلفی به امکانات آن افزوده شده است. این هتل ۵ ستاره از طراحی زیبا و تمیز در کنار فضایی باشکوه و لاکچری برخوردار است.

مجموعه امکانات هتل پردیسان می‌تواند سفر بسیار شیرین و به یاد ماندنی برای شما رقم بزند. امکانات اتاق‌های این هتل نیز به تازگی مطابق با بروزترین متدها بروزرسانی شده تا بهترین تجربه را برای مهمانان و مسافران به ارمغان بیاورد.

چرا هتل پردیسان مشهد برای اقامت مناسب است؟

هتل پردیسان از هتل‌های ۵ ستاره و تراز اول شهر مشهد است که انتخاب اول بسیاری از زائران است. جالب است بدانید که این هتل از نظر مسافران و گردشگرانی که پیشتر در آن اقامت داشته‌اند نیز در بسیاری از موارد مانند کیفیت اتاق‌ها، موقعیت مکانی، امکانات ورزشی و... نمره بالایی دریافت کرده است. شاید فکر کنید که شهر مشهد هتل های خوب زیادی مانند هتل رفاه مشهد، جواد، درویشی و ... دارد اما به خاطر داشته باشید هتل پردیسان مشهد نوساز است و خدمات رفاهی بسیار با کیفیتی دارد.

موقعیت مکانی

هتل پردیسان مشهد بهترین هتل برای اقامت در شهر مشهد است؛ زیرا موقعیت مکانی بسیار خوبی در این شهر دارد. همانطور مطلع هستید، مشهد یکی از شهرهای شلوغ ایران است، اما هتل پردیسان در جایی از این شهر قرار گرفته است که از تمام این شلوغی‌ها دور بوده و آب و هوای نسبتا بهتری دارد. فاصله هتل پردیسان تا سینما پیروزی، برج باران، بلوار نماز، مرکز خرید خورشید، خیابان کوهسنگی و بام مشهد تنها چند دقیقه است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق‌های این هتل از امکانات زیادی برخوردار هستند، از جمله:

  • IPTV
  •  صندوق امانات
  •  سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • اینترنت رایگان
  •  میز تحریر

شرایط رزرو هتل پردیسان مشهد

از طرفی از آنجایی که هتل به تازگی بازسازی شده، دیزاین اتاق‌ها شیک و مجلل است. اگر تمایل داشته باشید که از خدمات روم سرویس استفاده کنید، غذاها و نوشیدنی‌ها در اتاق شما سرو خواهند شد.

این مطلب جذاب را هم  بخوانید: هتل گرانتر است یا اقامتگاه بومگردی؟

امکانات ورزشی

مانند بسیاری از هتل‌های ۵ ستاره، هتل پردیسان مشهد نیز از خدمات ورزشی و تفریحی زیادی برخوردار است. در این شرایط حتی اگر نخواهید از هتل خارج شوید، می‌توانید از امکانات سرگرمی و تفریحی آن استفاده کنید و لذت ببرید.

استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، باشگاه بیلیارد، باشگاه بدنسازی و گیم نت از خدمات تفریحی و سرگرمی این هتل ۵ ستاره هستند.

فضای زیبا

می‌توانید دقایقی را در فضای باز این هتل قدم بزنید و از هوا و منظره خوب آن لذت ببرید، این هتل فضای سرسبز زیبایی دارد. همچنین لابی این هتل نیز مکان مناسبی برای قرارهای کوتاه کاری و یا منتظر ماندن است.

رستوران های هتل پردیسان

در هتل پردیسان هیچ سلیقه‌ی غذایی بدون پاسخ نمی‌ماند! این هتل با سابقه از آشپزهای حرفه‌ای و مجرب در کادر خود استفاده می‌کند. انواع رستوران‌های هتل پردیسان، غذاهای فرنگی، سنتی، فست فود و بین المللی را برای مهمانان حاضر می‌کنند.

اگر قصد دارید که دورهمی کوچکی با دوستان‌ خود در زمان حضور در مشهد تجربه کنید، کافی شاپ هتل پردیسان مشهد محل مناسبی برای این دورهمی خواهد بود. فضای دنج آن در کنار تنوع خوبی که در سرو نوشیدنی و دسر دارد، قطعا خاطره خوبی برای شما ایجاد خواهد کرد.

شرایط رزرو هتل پردیسان مشهد

رزرو هتل پردیسان مشهد چه شرایطی دارد؟

اگر تمایل دارید که در سفر چند روزه خودتان به مشهد در فضایی آرام و به دور از شلوغی‌ها اقامت کنید، هتل پردیسان گزینه بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود. این هتل در مشهد، جنب خیابان کلانتری قرار گرفته است.

این موقعیت عالی باعث شده است که با مراکز مهم شهر مانند کوهسنگی و یا پارک ملت مشهد تنها ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله داشته باشید. هتل پردیسان تا حرم امام رضا (ع) ۳۰ دقیقه فاصله دارد و در روز ۵ نوبت سرویس حرم دارد.

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که برای مسافران در هنگام رزرو اتاق اهمیت دارد، قیمت آن است. از آنجایی که هتل‌ها زیر نظر اتحادیه‌ها فعالیت می‌کنند؛ در نتیجه قیمت رزرو اتاق‌های این هتل نیز مانند قیمت‌های مصوب است.

البته باید ۲ نکته را در نظر داشته باشید. اولین مورد این است که با خرید اینترنتی و مقایسه هتل‌های ۵ ستاره مشهد متوجه این موضوع خواهید شد که قیمت هتل پردیسان مشهد چقدر مناسب بوده و نسبت به بقیه هتل‌ها کمتر است.

نکته بعدی این است که قیمت رزرو هر اتاق، بسته به ظرفیت و خدماتی که دریافت می‌کنید، متغیر خواهد بود؛ درنتیجه برای رزرو اتاق و دیدن قیمت‌ها بهتر است ابتدا وبسایت‌ها را چک کنید و سپس در این باره تصمیم بگیرید.

چند نکته در مورد پذیرش و رزرو اتاق در هتل پردیسان

هتل پردیسان مشهد ۲۴ ساعته پذیرای مهمانان و مسافران است و شما می‌توانید به صورت آنلاین اتاق‌ رزرو کنید. ساعت تحویل دادن اتاق‌های هتل ۱۴ و ساعت تحویل گرفتن آن ۱۲ است. خانم‌های تنها نیز در این هتل پذیرش می‌شوند.

کارت ملی و شناسنامه، مدارکی هستند که برای مسافران داخلی اجباری بوده و مسافران خارجی تنها پاسپورت داشته باشند کافی است. برای اقامت کودکانی که کمتر از ۲ سال هستند، هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. کودک بین ۲ الی ۶ سال نیم بها و بالای ۶ سال هزینه کامل حساب می‌شود.

کد خبر 726876

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز