مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال خبر داد و اعلام‌ کرد: هم اکنون در جاده‌های اردبیل، تهران، البرز، مازندران، فارس، کرمان، بوشهر و خراسان جنوبی نیز بارش برف و باران گزارش شده است.

برف - جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور از آخرین وضعیت محورهای شمالی، هم اکنون تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین- رشت روان است، اما بارش باران و برف در جاده‌های شمالی آغاز شده است.

آخرین وضعیت جوی سایر محورها نیز از بارش برف و باران در برخی از محورهای اردبیل، تهران، البرز و مازندران خبر می‌دهد.

بر پایه این گزارش، هم اکنون بارش باران در برخی از محورهای استان های فارس، کرمان، بوشهر و خراسان جنوبی نیز گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل پایانه «شهید کلانتری» تا پل فردیس خبر می دهد.

ترافیک در برخی از مقاطع محور شهریار- تهران نیز سنگین است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۳۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴.۲ درصد افزایش تردد ثبت شده است.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۶ درصد و اوج تردد بین ساعت ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعت سه تا چهار صبح انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

کد خبر 726349
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha