دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر امید کشور با اتفاقات عجیبی همراه بود. 

توپ فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین فریدون جمی سرمربی تیم امید نفت آبادان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اتفاقات بازی امروز ۱۵ آذرماه در مسجدسلیمان، اظهارکرد: داور برای این بازی هفت دقیقه وقت اضافه گرفت که تیم نفت مسجدسلیمان به این موضوع معترض شد، در حالی که به نظر من داور باید ۱۴ دقیقه وقت اضافه می گرفت. 

وی ادامه داد: در همین وقت های تلف شده یعنی دقیقه ۹۷ داور روی صحنه ای، خطایی به سود ما گرفت که همین ضربه ایستگاهی به گل تبدیل شد. بعد از این گل آقای قنبری سرمربی حریف وارد زمین شد و با داور درگیر شد که با مداخله نیروی انتظامی از زمین بیرون آمد و بازی یک دقیقه بعد به پایان رسید. 

سرمربی تیم امید نفت آبادان بیان کرد: بعد از بازی نیز تماشاگران و بازیکنان نفت مسجدسلیمان به سمت داور رفتند و او را کتک زدند. در این درگیری بینی داور شکست و پرده گوش کمک داور هم پاره شد. همچنین با مداخله نیروی انتظامی، پلیس با اجبار برای برقراری نظم مجبور به شلیک هوایی شد. 

وی افزود: شرایط واقعا بد بود و تنها کاری که در ان وضعیت توانستیم انجام دهیم این بود که بازیکنان مان را در گوشه ای جمع کردیم تا شرایط آرام شود.

جمی گفت: در همین جریانات نیز سرمربی نفت مسجدسلیمان و دو سه بازیکن این تیم بازداشت شدند. به نظرم سرمربیان باید خیلی صبور باشند و آقای قنبری اگر وارد زمین نمی‌شد شاید شرایط به این صورت نمی شد و بازیکنان تحت تاثیر قرار نمی گرفتند. اما متاسفانه کاری که نباید می شد، شد و یک کار زشت و زننده بود.

وی بیان کرد: ناظران در تایید ورزشگاه ها باید دقا کنند و وقتی امنیت نیست چرا باید در آن زمین ها باید بازی انجام شود. اگر یکی از بازیکنان ما مورد ضرب و شتم قرار می گرفتند باید چکار می کردیم.  البته بعد بازی متوجه شدیم شیشه اتوبوس تیم نیز شکسته شده است. به نظر من فدراسیون باید نظارتش را بیشتر کند و در دادن میزبانی به تیم ها دقت بیشتری صورت بگیرد. در مجموع اتفاقات بازی امروز برای فوتبال ایران خوب نبود. 

کد خبر 726248

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • یاسر IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    23 3
    خدا به فریاد برسه وقتی ورزشکار ومربی برخوردشون اینه چه توقعی به بقیه هست به کجا داریم میریم
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    54 0
    فوتبال ایران مسخره است وهمش به داور اعترا ض می کنند درهمین جام جهانی اخیر وقت اضافی تیم ایران ورقیب از تمام تیم ها بیشتر بو د یعنی بی نظمی جمع کنید پول ملت الکی بر باد ندین
  • آرش IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    41 4
    ازاعماق قلبم برای ایران وایرانیان ازجمله خودم متاثرم....چی بودیم وبه کجارسیدم
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    40 6
    ایران بهتر رو فوتبال سرمایه گذاری نکند بده بخش خصوصی چون ما استعداد فوتبال نداریم نه استعداد فردی نه توان جسمی ونه جو سالم داریم کلا تعطیل به نفع ملت است
  • ایرانی IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    23 4
    بد اخلاقیا و فحش کاری تو ورزش مخصوصا فوتبال از سالها قبل بوده و الان بیشتر نمود کرده. اونوقت یه عده دارن واسه رفتن خانما به ورزشگاه فریاد میزنن!!!! ما فرهنگشو نداریم
  • ایرانی ام و تمام IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    8 0
    پ کو اخلاق ورزشکاریتون 🤔🤔🤔