معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه گفت: از ابتدای فصل پاییز تاکنون، حدود ۴۱ تن برگ درختان خزان‌زده از سطح بوستان‌های شهر جمع‌آوری شده است.

جمع آوری برگ های پاییزی

به گزارش همشهری آنلاین،نصرالله رفیعی افزود: عملیات جمع‌آوری برگ درختان از بوستان‌ها و معابر شهری که از اوایل فصل پاییز آغاز شده است، همچنان ادامه دارد و برای تهیه و تولید کود آلی و کود برگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه جمع‌آوری برگ‌های پاییزی از سطح شهر به صورت مستمر در حال انجام است، افزود: از ابتدای فصل پاییز تاکنون ۴۰ پاکبان از بخش معاونت خدمات شهری هر روز از ساعت ۵:۰۰ تا ۱۷:۰۰، حدود ۴۱ تن برگ را از معابر شهری جمع‌آوری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: عملیات جمع‌آوری برگ‌های پاییزی با استفاده از چهار دستگاه خودروی برگ‌روب و از طریق مکش انجام می‌شود، این دستگاه‌ها به طور متوسط کار ۱۰ نفر از کارگران را انجام می‌دهد.

رفیعی ادامه داد: به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان، جمع‌آوری برگ‌های درختان در بوستان‌های مبارکه با تأخیر انجام شد تا شهروندان از صحنه‌های زیبای پاییزی بهره ببرند و تنوع رنگ‌های خزانی در خاطره آنها ثبت شود.

او گفت: با آغاز فصل پاییز و به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی در پی بارش‌های احتمالی در سطح شهر، معابر شهری پیش از وقوع بارش باران لایروبی می‌شود و نیروهای عملیاتی حوزه معاونت خدمات شهری در آمادگی کامل هستند.

منبع: ایمنا

کد خبر 726158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha