دو نفر از اعضاء شورای شهر مشهد در خصوص عدم تعیین تکلیف استخدام ایثارگران بحث کردند که این موضوع منجر به درگیری لفظی بین آن‌ها شد.

شورای شهر مشهد

به گزارش همشهری آنلاین، در شصت‌ و یکمین جلسه علنی ششمین دوره شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، پس از پایان یافتن بخش اول جلسه و بازگشت اعضا از نماز، حمید ضمیری، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر مشهد، نسبت به عدم تعیین تکلیف استخدام ایثارگران اعتراض داشت و بیان کرد: بیرون از صحن برخی مراجعه و گریه می‌کنند که چرا تکلیفشان روشن نمی‌شود. پس از حضور اعضا در جلسه درگیری لفظی شدیدی بین حسن کریمدادی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد و مجید دبیریان، نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی شورا، اتفاق افتاد که دبیریان اظهار کرد: شما بی‌عرضه هستید؛ با شوآف نمی‌توان مشکل را حل کرد. این موضوع مربوط به این زمان از جلسه نیست.

پس از آن کریمدادی گفت: چرا مشکل ایثارگران در این شهر حل نشد؛ چرا ۴۲۰۰ ایثارگر بلاتکلیف مانده‌اند؟ ایشان می‌گویند شما بی‌عرضه هستید و نمی‌توانید مشکل را حل کنید. راست می‌گویند.

حسن موحدیان، رئیس شورای شهر مشهد، در پاسخ به این صحبت‌ها اضافه کرد: اگر کسی بی‌عرضه باشد، رئیس شوراست. من خودم قبول دارم بی‌عرضه هستم.

در ادامه ماجرا برخی اعضا تذکر دادند که نباید در صحن احساساتی شد.

ضمیری نیز با اشاره به این موضوع تصریح کرد: نباید احساساتی شویم اما مراقب باشیم به سمت سکوت در برابر ظلم و بی‌تفاوتی نرویم. ملکی ۱۱ سال پیش توسط شهرداری تخریب شده و ۱۱ سال می‌روند و می‌آیند؛ سپس ما تبصره‌های هشت را برای کمک به دیگران تصویب می‌کنیم. به این موارد توجه کنید. طرح قانون جامع ایثارگران نیز مشکل دارد. 

موحدیان، رئیس شورای شهر مشهد، تصریح کرد: هفته گذشته من و شهردار در خصوص ایثارگران خدمت وزیر کشور رفتیم و ایشان به معاونت سازمان شهرداری‌ها دستور دادند که گردش کار لازم برای ایثارگران  ابلاغ شود.

کد خبر 726100
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha