ستاره تیم ملی فوتبال ایران خطرناک‌تر از آمریکا، ولز و سنگال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی انگلیس شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف سنگال رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و رقیب فرانسه شد.

«زاچ لووی» خبرنگار آمریکایی قدرت‌نمایی مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران در مقابل انگلیس در جام جهانی را سوژه خود قرار داد.

این خبرنگار نوشت: مهدی طارمی ستاره ایران بیشتر از تیم‌های ملی آمریکا، ولز و سنگال مقابل انگلیس گلزنی کرده است. این ۳ تیم هیچ گلی موفق به زدن مقابل سه شیرها نشدند ولی طارمی به تنهایی دوبار دروازه انگلیس را باز کرد.

تیم ملی کشورمان در جام جهانی در گروه دوم با یک برد و دو باخت در نهایت از مسابقات خداحافظی کرد. تنها برد شاگردان کی‌روش مقابل ولز بود که با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند.

کد خبر 725705
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    15 0
    باید در همه ابعاد مدیریت را از ژاپن بیاموزید، اقتصادی ، صنعت ، رفاه مردم ، اشتغال ، آموزش و پرورش ، فرهنگی ، اجتماعی و حقوق شهروندی مردم و حتی ورزش ، ژاپن موفق شد در فوتسال قهرمان آسیا شود ، در فوتبال تیم اول و برتر آسیاست ، در جام جهانی بسیار خوش درخشید و به یک هشتم صعود و احتمالا به یک چهارم هم صعود خواهد کرد ، جناب رییسی مدیریت را از ژاپنی ها یاد بگیرید...
  • طاها DE ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 3
    چه جوک بی مزه ای این فوتبالیست درجه ۴ آسیام حساب نمیشه