یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
۵ نفر

برای تامین رفاه حال شهروندان در روزهای بارانی، شهردار منطقه ۱۰ از آمادگی کامل مدیریت شهری این منطقه برای جلوگیری از هر گونه آبگرفتگی در موج جدید بارش‌ها خبر داد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین ،«مهدی اخ‌الصنایع» همزمان با شروع موج جدید بارش‌ها با اشاره به آماده‌باش نیروهای خدمات شهری این منطقه برای مقابله با هرگونه آبگرفتگی گفت : « با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه آبگرفتگی و سهولت در تردد شهروندان در دستورکار قرار دارد. »

او در ادامه با بیان اینکه لایروبی شبکه آب‌های سطحی براساس برنامه زمان‌بندی شده به‌صورت روزانه و بدون وقفه انجام شده است، توضیح داد : « پایش و بازدیدهای منظم از کانال‌های اصلی و فرعی منطقه، لایروبی و پاکسازی مستمر حوضچه‌ها و ورودی‌های کانال‌ها بر اساس برنامه مدون و بررسی نقاط حساس قبل از شروع فصل بارش، بخشی از اقداماتی است که این منطقه به‌صورت مستمر انجام می‌دهد. »

شهردار منطقه ١٠ از وجود کیسه‌های شن به‌اندازه کافی در میان نواحی سه‌گانه برای جلوگیری از ورود آب به اماکن توزیع شده که تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است، خبر داد و افزود : «علاوه بر حضور اکیپ‌های ۱۳۷ نواحی سه‌گانه، اکیپ‌های خدمات شهری همراه با تجهیزات و امکانات مورد نیاز در ۱۵ نقطه حساس در سطح منطقه مستقرند و اقدامات لازم را برای تسهیل در تردد شهروندان و جلوگیری از آبگرفتگی انجام می‌دهند. »

کد خبر 725545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha