روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز با بازی فرانسه و لهستان آغاز خواهد شد.

فرانسه - لهستان

به گزارش همشهری آنلاین، خروس‌های آبی و عقاب‌ها بازی شماره ۵۲ جام بیست و دوم را از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الثمامه و با قضاوت خسوس والنسوئلا آغاز خواهند کرد. فرانسه با ۶ امتیاز صدرنشین گروه D شده است و لهستان با ۴ امتیاز تیم دوم گروه C.

واقعیت این است که روی کاغذ همه فرانسه را پیروز این مسابقه می‌دانند، اما در این مرحله ساختار بازی‌ها و روش‌هایی به‌کارگرفته شده از سوی مربیان تفاوت‌های اساسی دارد. با این حال با نگاهی به جدول مسابقات و احتمال شکل‌گیری بازی فرانسه و انگلیس در مرحله یک‌چهارم نهایی، کمتر علاقه‌مند به فوتبالی پیدا می‌شوند که دوست نداشته باشد این بازی ایجاد شود!

بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی برای لهستانی‌ها می‌تواند یک انگیزه مضاعف ایجاد کند. دو تیم برای بازی امروز خود مصدوم جدید یا محروم ندارند.

همچنین لهستان و فرانسه تاکنون ۱۶ بار مقابل هم به میدان رفته‌اند که سهم فرانسه ۸ برد و لهستان ۳ پیروزی بوده است.

آخرین پیروزی لهستان مقابل فرانسه به ۳۱ آگوست ۱۹۸۲ بازمی‌گردد که در یک بازی دوستانه، این تیم موفق شد با ۴ گل خروس‌های آبی را شکست دهد. یک ماه قبل از این دیدار، لهستان در جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا توانسته بود۳ بر ۲ فرانسه را مغلوب کند و این تنها رویارویی این دو تیم در جام جهانی بوده است.

کد خبر 725434

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha