در پی اغتشاشات اخیر، رویکرد تروریستی شبکه سعودی اینترنشنال کاملاً آشکار شد. در تازه‌ترین مورد، یک به اصطلاح کارشناس این شبکه تروریستی، کشتن مأموران حافظ امنیت را یک اقدام اخلاقی خواند و حتی گفت که اگر بتوانی، اما مأموری را نکشی، مرتکب کاری غیراخلاقی شده‌ای!

شبکه سعودی اینترنشنال

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: استقبال کسبه از حضور رئیس‌جمهور در بازار سنندج و گفت‌وگوی بی‌واسطه آنان با آیت‌الله رئیسی، خشم ضدانقلاب را در پی داشت. در این رابطه، مغازه‌داری که در حین بازدید رئیس‌جمهور از بازار سنندج، به آیت‌الله رئیسی شکلات تعارف کرده بود، به قتل خانوادگی و آتش زدن مغازه‌اش تهدید شد.

پس از میهمان‌نوازی این کسبه سنندجی از رئیس‌جمهور، کانال‌های ضدانقلاب وابسته به گروهک‌های مسلح کرد، اطلاعات شخصی این مغازه‌دار و و خانواده‌اش را منتشر و خود و خانواده‌اش را به قتل و آتش زدن مغازه تهدید کردند. شدت هجمه‌ها و فشارها به جایی رسید که این شهروند کرد ناچار شد روز گذشته ویدیویی ضبط و منتشر کند تا ضدانقلاب دست از سرش بردارند و به جان و مال او و خانواده‌اش آسیب نرسانند. البته اکانت‌های برانداز و رسانه‌های ضدانقلاب، فاز بعدی فضاسازی خود را آغاز کرده و مدعی شدند که این مغازه‌دار از کار خود، یعنی استقبال و خوش و بش با رئیس‌جمهور پشیمان شده است! این درحالی است که گزارش‌ها از ارعاب مردم و کسبه که باضدانقلاب همراهی نکنند، به اندازه‌ای است که دیگر نیازی به توضیح نیست.گفتنی است با اجرای عملیات دستگیری عوامل مسلح در شهرهای شمالغرب کشور، بیش از ده روز است که شهرهای کردستان و آذربایجان غربی در آرامش به سر می‌برند. با اعلام نیروهای حافظ امنیت، دستگیری عوامل وابسته به گروهک‌ها «تا نفر آخر» ادامه خواهد داشت.

 ایران اینترنشنال: کشتن پلیس اخلاقی است!

 با خبر شدیم  که، در پی اغتشاشات اخیر، رویکرد تروریستی شبکه سعودی اینترنشنال کاملاً آشکار شد. در تازه‌ترین مورد، یک به اصطلاح کارشناس این شبکه تروریستی، کشتن مأموران حافظ امنیت را یک اقدام اخلاقی خواند و حتی گفت که اگر بتوانی، اما مأموری را نکشی، مرتکب کاری غیراخلاقی شده‌ای! این کارشناس اینترنشنال، که اتفاقاً زن هم بود، با بیان اینکه من کلاً با نگاه اخلاق‌گرایانه به مباحث مشکل دارم، مدعی شد: «در جنگ نمی‌توان به برخی خصوصیات اخلاقی پایبند بود و چون ما با جمهوری اسلامی در یک جنگ تمام عیار هستیم، حتی کشتن مأمور (حافظ امنیت) اخلاقی است و اگر بتوانی (آن مأمور را) بکشی و نکشی، غیراخلاقی است.» بیان علنی و آشکار تمایلات تروریستی و آدم‌کشانه کارشناسان این رسانه درحالی است که این اغتشاشگران، نه تنها مدعی حقوق بشر هستند، بلکه «زن، زندگی، آزادی» را هم به عنوان شعار خود مطرح می‌کنند. از این رو معلوم نیست که چطور یک زن، می‌تواند اینطور واضح و بدون شرم، از گرفتن حق حیات و زندگی انسانی دیگر سخن بگوید؟

 جعل بیانیه برای اعتصاب خیالی کامیونداران

 خبر رسیده اینکه،  پس از بی‌اعتنایی کامیونداران به فراخوان اعتصاب اجباری ضدانقلاب، این جریان‌ها برای ساختن یک کارنامه برای کارفرمایان خود، به جعل بیانیه روی آوردند. روز گذشته در رسانه‌های ضدانقلاب اطلاعیه‌ای با عنوان «اتحادیه کامیونداران و رانندگان ایران به اعتصابات سراسری پیوست» منتشر شد که پیگیری‌های ایرنا مشخص کرد این اطلاعیه منتسب به تشکل‌های کامیونداران و رانندگان سراسر ایران جعلی است و در همین راستا کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور آن را تکذیب کرد. جعل بیانیه و سوءاستفاده از نام تشکل‌های داخلی تنها بخشی از تلاش‌های ناکام جریان ضدانقلاب است. مطابق تصاویر منتشر شده از سوی خود ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی، آنها کامیون‌هایی  را که به اعتصابات ادعایی آنان بی‌اعتنا باشند به آتش می‌کشند. یک مورد از این اقدامات، برای یک کامیون پست در شهر دهگلان رخ داد که طی آن، کامیون با سنگ و مواد آتش‌زا مورد حمله قرار گرفت. اعتصاب، با پیوست خشونت و ارعاب، شیوه‌ای است که ضدانقلاب پیش‌تر در برخی شهرهای کردستان به انجام آن مبادرت کرد که البته ناکام ماند.

کد خبر 725342

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    6 4
    آفرین بی وطن ها ادمه بدید به زودی به زودی نوبت پدر مادر و ناموس خودتون میشه دست این و اون بیفتند بعد نگید یکی بیاد جلو این ارازل رو بگیره. شوخی نیست آلت دست دشمن شدن