مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه بزرگراه صیاد شیرازی نیز به دوربین ثبت تخلفات مجهز شده است، گفت:

 تخلفات رانندگی به‌خصوص سرعت بیش از حد مجاز در این بزرگراه به وسیله دوربین‌های ثبت تخلفات، ثبت و رانندگان متخلف جریمه خواهند شد.

حجت‌الله  بهروز با بیان این مطلب به مهر افزود: 3دوربین از مجموع 8 دوربین ثبت تخلفات در بزرگراه صیاد شیرازی به بهره‌برداری رسیده و سایر دوربین‌ها نیز به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید که امیدواریم با به‌کارگیری این دوربین‌ها شاهد کاهش تخلفات رانندگی باشیم.وی تصریح کرد: با نصب دوربین در بزرگراه نیایش تخلفات رانندگی به یک دهم کاهش یافته است.

حجت‌الله بهروز با موفق دانستن طرح نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در بزرگراه‌های شهر تاکید کرد: علاه بر بزرگراه‌های نیایش و صیاد شیرازی امیدواریم تا پایان سال دوربین‌های ثبت تخلفات در بزرگراه‌های همت، یادگار امام، شیخ فضل‌الله و تهران- کرج نیز نصب شود.

وی با بیان اینکه این دوربین‌ها تمام طول بزرگراه‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهند به‌گونه‌ای که امکان ندارد تخلفات یک خودرو از دید دوربین‌ها پنهان بماند، خاطرنشان کرد: با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلفات، کنترل بزرگراه‌ها بسیار آسان‌تر می‌شود و تخلفات رانندگی ثبت و جریمه متخلفان به درب منازل آنها ارسال خواهد شد

کد خبر 72534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز