بازیکنان اسپانیا در نیمه دوم دیدار دیشب‌شان مقابل ژاپن ابتدا با فریادهای گاوی بود که متوجه شدند با توجه به نتیجه همزمان دیدار آلمان و کاستاریکا اگر نتایج پابرجا بماند از گروه‌شان حذف می‌شوند.

اسپانیا

به گزارش همشهری آنلاین، بازیکنان تیم ملی اسپانیا دیشب در جریان دیدارشان مقابل ژاپن لحظات سخت و پرتنشی را سپری کردند چرا که در نیمه دوم این مسابقه برای چندین دقیقه در بازی آنها با ژاپن و در بازی همزمان آلمان و کاستاریکا نتایجی رقم خورده بود که با توجه به آنها اسپانیا از دور رقابتها حذف می‌شد.

اسپانیا در نیمه اول به لطف گل آلوارو موراتا با برتری ۱-۰ به کار خود پایان داد و به رختکن رفت. با توجه به اینکه در بازی آلمان و کاستاریکا هم نیمه اول با برتری ۱-۰ آلمانی‌ها به پایان رسیده بود خیال اسپانیا تا حد زیادی راحت بود و آنها با این نتایج صعود می‌کردند. برای اینکه شرایط تغییر کند بازیکنان لاروخا گمان می‌کردند تنها اتفاق ممکن این است که آلمان چهار گل دیگر به کاستاریکا بزند. اسپانیایی‌ها بعید می‌دانستند این اتفاق در نیمه دوم بازی دیگر گروه رخ بدهد.

فریادهای ناگهانی ستاره ملی پوش در جام جهانی؛ حذف شدیم، حذف شدیم!

اما با شروع نیمه دوم تنها در عرض ۲۴ دقیقه در هر دو بازی اتفاقاتی شگفت‌انگیز رخ داد که اسپانیا را تا لبه حذف شدن پیش برد. ژاپنی‌ها در این بازه زمانی دو گل وارد دروازه اسپانیا کردند و در بازی دیگر هم کاستاریکا دو بار دروازه آلمان را باز کرد. حالا با این نتایج ژاپن و کاستاریکا صعود می‌کردند و آلمان و اسپانیا حذف می‌شدند.

اولین کسی که متوجه این وضعیت شد و با فریادهایش ماجرا را به اطلاع دیگر بازیکنان اسپانیا رساند، گاوی، ستاره جوان بارسلونا بود. بر اساس گزارش‌ها گاوی ناگهان با چهره برافروخته شروع به فریاد زدن کرده و می‌گوید:" حذف شدیم، حذف شدیم". بعد از آن است که چند نفر دیگر مثل اریک گارسیا، کوکه و آسپیلی‌کوئتا از شرایط مطلع شده و شروع به هشدار دادن به بازیکنان لاروخا می‌کنند.

فریادهای ناگهانی ستاره ملی پوش در جام جهانی؛ حذف شدیم، حذف شدیم!

بعد از فریادهای گاوی است که بازیکنان اسپانیا با اسکوربورد ورزشگاه نگاه می‌کنند که نتیجه بازی همزمان آلمان روی آن درج شده است. ناگهان اضطراب اردوی لاروخا را در می‌نوردد. اسپانیایی‌ها برای رهایی از این شرایط تنها به یک گل نیاز داشتند ولی سنگربان ژاپن مثل صخره در مقابل آنها مقاومت می‌کرد و اگر درخشش آلمان‌ها در دقایق بعدی و به ثمر رساندن سه گل مقابل کاستاریکا نبود اسپانیا از مرحله گروهی حذف شده بود.

منبع: ورزش سه

کد خبر 724964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha