لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، از اظهارنظر خبرنگاری درباره عملکرد تیمش به شدت عصبانی شد.

لوئیس فن خال

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی هلند شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف میزبان این مسابقات رفت و با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی رسید. 

آنها با پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز ارزشمند موفق شدند به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۲ شوند و حالا باید روز شنبه به مصاف تیم ملی آمریکا بروند. 

فن خال که پس از بازی نشان داد خودش هم چندان از عملکرد بازیکنانش راضی نیست، در واکنش به انتقاد یکی از خبرنگاران از سبک بازی تیمش به شدت عصبانی شد. 

سرمربی تیم ملی هلند در پاسخ به او گفت:« من فکر می‌کنم شما دیدگاهی کاملا متفاوت با من دارید. چرا این را نمی‌نویسید که مسابقات به شدت کسل کننده است. اگر فکر می‌کنید بازی ما کسل کننده است، چرا به خانه خودت برنمی‌گردی؟»

او به مخالفتش با اظهارات این خبرنگار ادامه داد و اضافه کرد:« فکر می‌کنم این ناامیدکننده است اما من با شما موافق نیستم. فکر می‌‎کنم همه از این که ما به مرحله بعدی صعود کردیم خوشحال هستند. مردم درک می‌کنند که چرا شما چنین سوالاتی را مطرح می‌کنید. من فکر نمی‌کنم شرایط تیم من به این بدی باشد که شما سعی در نشان دادن آن دارید.»

تیم ملی هلند باید روز شنبه در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی آمریکا برود.

منبع: ورزش سه

کد خبر 724562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha