رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کلنگ زنی ساخت پارکینگ شهید باقری در منطقه ۱۸ تهران خبر داد.

پارکینگ امیرکبیر

به گزارش همشهری آنلاین، سید مجتبی شفیعی ضمن اشاره به ساخت پارکینگ شهید باقری اظهار کرد: این پارکینگ در منطقه ۱۸ تهران قرار دارد. تملک زمین این پارکینگ انجام و همچنین با پیمانکار قرارداد ساخت پارکینگ منعقد شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه پارکینگ شهید باقری آماده کلنگ‌زنی است، افزود: این پارکینگ از محل منابع حذف یا کسری پارکینگ ساخته خواهد شد.

شفیعی درباره حذف یا کسری پارکینگ توضیح داد: منظور از کسر پارکینگ یعنی مالک ملک در هنگام صدور پروانه به نوعی نتواند پارکینگ مورد نیاز ملک مربوطه را تأمین کند. همچنین منظور از حذف پارکینگ یعنی مالک ملک با توجه به الزام به احداث پارکینگ عمداً از احداث پارکینگ مورد نیاز در ملک مربوطه خودداری و پارکینگ را حذف کرده باشد که در دو حالت کسری و حذف، مالک باید هنگام صدور پروانه، عوارضی را به شهرداری بپردازد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این دسته از افراد عوارض را به صندوقی واریز خواهد شد تا شهرداری برای تأمین پارکینگ‌های محله‌ای یا عمومی آن را هزینه می‌کند. ساخت پارکینگ شهید باقری هم از همین محل ساخته خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه پارکینگ شهید باقری موقعیت بسیار مناسبی دارد، اضافه کرد: تقاضا برای ساخت این پارکینگ در منطقه ۱۸ بالا بوده است.

کد خبر 724501
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha