دروازه‌بان سابق تیم ملی آمریکا به اعضای تیم این کشور هشدار داد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران ویژگی‌ها و تاکتیک‌هایی دارد که می‌تواند آرزوهای آمریکایی‌ها را نقش بر آب کند.

فریدل

به گزارش همشهری آنلاین،  در شرایطی که چند ساعت بیشتر تا مسابقه حساس ایران و آمریکا در مرحله سوم دور گروهی جام جهانی باقی نمانده، «براد فریدل» دروازه بان سابق آمریکا درباره این بازی به اظهارنظر پرداخته است.
فریدل گفت: من در مورد بازی ایران همان احساسی را دارم که قبل از مسابقات داشتم؛ عصبی. این بازی با انگلیس فرق دارد. حالا از ما انتظار می‌رود که پیروز شویم، موقعیت ایجاد کنیم، مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و بازی را برنده شویم.

وی افزود: از نظر تاریخی، ما در آن -بازی با ایران- خوب نبوده‌ایم. من نمی گویم که این کار را انجام نمی‌دهیم، اما من را عصبی‌تر می‌کند. این یک جام جهانی شگفتی ساز بوده است.

فریدل با اشاره به اینکه این جام جهانی جام شگفتی‌ها بوده، عنوان کرد:" ما به لحاظ تاریخی در کسب چنین بردی خوب نبودیم و نمی‌گویم که قرار نیست ببریم اما این سابقه من را عصبی‌تر می‌کند."

او با اشاره به کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: "من کارلوس کی روش سرمربی ایران را خوب می‌شناسم. او در سال ۱۹۹۴ مشاور فدراسیون فوتبال آمریکا بود و برنامه‌ای برای کمک به تیم آمریکا برای آنکه تا جام جهانی ۲۰۱۰ تبدیل به یک تیم قدرتمند شود تهیه کرد."

فریدل ادامه داد: "زمانی که کی‌روش دستیار سر آلکس فرگوسن در تیم منچستر یونایتد بود در شهر منچستر در فاصله نه چندان دوری از کی‌روش سکونت داشتم و در بلکبرن بازی می‌کردم. در آن زمان شناختم نسبت به زمانی که او در آمریکا بود بیشتر شد. کارلوس کی‌روش خارج از زمین بازی یک فرد جنتلمن است. او به عنوان مربی که رویه سختگیرانه دارد و یک فرد ساختار مند و منضبط است و اگر درخواستهایش را عملی کنید و با کار همراهی کنید او همچنین فردی بسیار مهربان نیز هست. او فردی باهوش است و ایران ماه سپتامبر، دو ماه مانده به جام جهانی او را به خدمت گرفت و باید هم مربی مثل کی‌روش داشته باشد. او از پس این کار بر می آید. او بسیار مصمم است و فشارهای روزمره روی او اثری ندارد.

طبق تحلیل فریدل، کی‌روش تمرکزش برای بازی برابر آمریکا را بر متوقف کردن سلاح های تهاجمی آمریکا خواهد گذاشت و در عین حال تلاش خواهد کرد تا انرژی و سرعت بازی مک کنی و یونس موسا را تا جایی که بتواند محدود کند.

او گفت: اما من همچنین فکر می‌کنم او تمرکزش را بر متوقف کردن پولیشیچ خواهد گذاشت.

فریدل بیان داشت: آنها سه مهاجم خوب شامل علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی دارند. آنها می‌دانند که می‌توانند برای واکر زیمرمان خطر آفرین باشند و شانس گل ایجاد کنند.

کد خبر 724159

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha