معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: ما اکنون در جنگ نرمی سخت‌تر از نبرد دفاع مقدس هستیم و در جبهه فضای مجازی، سربازان جبهه نرم باید هوشمندانه و مدبرانه در برابر حمله‌های دشمنان مقابله کنند تا نسل جدید مرعوب هجمه‌های دشمنان نشوند.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

‌به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین معروفی شامگاه دوشنبه در مجمع عالی بسیجیان استان ایلام اظهار داشت: بسیج در سه ضلع اعتقادی، انقلابی و مردمی شکل می‌گیرد که حوزه اعتقادی یعنی حسن‌ظن به وعده‌های حق پروردگار و تبعیت از اولیا و امام عصر، انقلابیگری بر پایه رسالت‌محوری و انجام تکلیف در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها و تبعیت از امام به دور از محافظه‌کاری و سیاسی و مردمی نیز همراهی، همدلی و خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت به آنهاست.

وی تاکید کرد: هوشمندی ملت ایران از هر قوم و حزب، نیروهای مسلح کارآمد و قوی و وجود رهبری هوشمند و مدبر باعث شده که دشمن جرأت حمله نظامی به ایران را نداشته باشد؛ هر چند دشمن در نبرد خود به دنبال تصرف قلب، ذهن، افکار و تصرف شجاعت مردم ایران است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج‌ با بیان اینکه جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی این مملکت هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب بارها مطالبی را خطاب به جوانان و نوجوانان بیان کرده‌اند، گفت: در مقابل دشمنان نیز حساب ویژه‌ای بر روی جوانان و نوجوانان ایرانی برای رسیدن به اهداف شوم خود باز کرده‌اند.

سردار معروفی ادامه داد: در ۲۰ سال اخیر شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری بر پایه اقتصاد، معیشت، کارآفرینی و تولید نامگذاری شده ‌که اگر آن شعارها به درستی عملیاتی می‌شد الان وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور اینگونه نبود و به رشد و تعالی می‌رسید.

وی گفت: بسیج نیروی نظامی نیست بلکه یک آرمان برگرفته از نهضت عاشوراست که با این تفکر، ایران اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده و به عنوان یک ‌ملت عاشورایی در تاریخ ماندگار مانده است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج ‌افزود: ما باید با امام‌شناسی به دشمن‌شناسی برسیم و برای جلوگیری از آسیب در مقابل هجمه‌های مسموم دشمن، به فرمان امام عمل کنیم چرا که دشمن بر روی جوانان و نوجوانان ما کار کرده است.

وی افزود: ما اکنون در جنگ نرمی سخت‌تر از نبرد دفاع مقدس هستیم و در جبهه فضای مجازی، سربازان جبهه نرم باید هوشمندانه و مدبرانه در برابر حمله‌های دشمنان مقابله کنند تا نسل جدید مرعوب هجمه‌های دشمنان نشوند.

معروفی با اشاره به اینکه بسیج به دنبال ارائه راهکار و خدمات‌رسانی به مردم بدون موازی‌کاری با دستگاه‌هاست، اظهار داشت: باید با همکاری نیروی بسیج و دستگاه‌های مختلف اولویت‌ها و نیازهای استان احصا و در قالب برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت با همکاری بسیج، دستگاه‌ها و مردم اجرایی شود.

سردار معروفی ادامه داد: دشمن در برابر انقلاب اسلامی همواره پوسیده و تکراری بوده و در فتنه ۸۸ تلاش گسترده‌ای در جلب خواص و عامه مردم داشت اما در مقابل سکوت خواص، مردم با بصیرت و زمان‌شناس با طی طریق مسیر درست، فریب دشمنان را نخوردند.

کد خبر 724098

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha