در پی انتشار فهرستی از مراکز حساس و مهم رژیم صهیونیستی در برخی رسانه های عرب زبان، روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" این اقدام را پیامی از سوی جمهوری اسلامی ایران به این رژیم ارزیابی کرد.

ایران - اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه «جروزالم‌پست» در گزارشی تحت عنوان «ایران فهرست سایت های حساس (رژیم) اسرائیل را برای هدف قرار گرفتن در جنگ آینده منتشر کرد» نوشت که ساختمان های دفتر نخست وزیری، کنست (پارلمان) و وزارت جنگ اسرائیل از جمله این اهداف هستند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، برخی موسسات و تاسیسات از جمله تاسیسات اتمی و سامانه های موشکی "رافائل" در بندر حیفا، موسسه علوم وایزمن، موسسه فناوری اسرائیل در کنار فرودگاه ها و پایگاه های نظامی و اطلاعاتی از جمله فرودگاه بن‌گورین و رامون از دیگر اهداف احتمالی اعلام شده اند.‌

این رسانه صهیونیست، بیشتر اهداف اعلامی در این فهرست را پایگاه های نظامی و اطلاعاتی عنوان کرد و افزود که انتشار این لیست از سوی رسانه های نزدیک به ایران بی سابقه و به معنای تهدید مستقیم رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران است.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» انتشار این لیست را به معنای تغییر راهبرد گروه های مقاومت به رهبری ایران ارزیابی و ابراز عقیده کرد که ایران قصد دارد تا سامانه دفاع موشکی خود را به سوریه منتقل کند.

این رسانه صهیونیست با بیان اینکه تهران با انتشار این لیست به تل‌آویو پیام داد، افزود: جمهوری اسلامی ایران وارد مرحله جدیدی از درگیری با (رژیم) اسرائیل شده و قصد دارد تا سلاح های پیشرفته مثل پهپاد و موشک های نقطه زن هدایت شونده در اختیار متحدانش در سوریه، لبنان و غزه قرار دهد.

روزنامه صهونیستی جروزالم پست این موضعگیری را در واکنش به یک گزارش دو قسمتی مطرح کرد که اخیرا در سایت شبکه تلویزیونی "المیادین" به قلم "احمد عبدالرحمن" منتشر و در آن مراکز حساس سیاسی، اقتصادی و مهم رژیم صهیونیستی و پیامدها و تبعات هدف قرار گرفتن آنها تشریح شده بود. شمار دیگری از رسانه های عرب زبان نیز این گزارش المیادین را در سایت های خود بازنشر دادند.

کد خبر 724008
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • احمدپورعبدی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    50 7
    این درسته
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    54 7
    چیزی بنام اسرائیل باید از روی کره زمین محو شود انشاءالله
  • ج _ف بسیجی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    16 4
    مرگ بر اسرائیل کثیف حیف بچه های پاک سپاه و بسیج که اسم کثیف اسرائیل و آمریکا خونخوارو به زبان میارند
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    11 2
    اینه ایران واقعی... کدخدا پرستان عبرت بگیرند...‌
  • امیرعلی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    21 1
    امریکا که هیچ کل کره خاکی ام جمع بشن هیچ غلطی برعلیه ایران و ایرانی نمیتونن انجام دهند کاری بکنن ده برابرشو تاوان پس میدهند خودشان به این مسله خوب واقفن