گل دوم لهستان، امیدهای عربستان به‌ویژه گلر این تیم را برای کسب امتیاز از بین برد.

محمد العویس

به گزارش همشهری آنلاین، پیروزی تاریخی تیم ملی عربستان مقابل آرژانتین در شروع کارش در جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی به دست آمد که محمد العویس، گلر سعودی‌ها بیشترین نقش را در کسب سه امتیاز تیمش داشت و فقط یکبار از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش در جدال با لیونل مسی باز شد، اما او بازی سختی را در دومین دیدار پشت سر گذاشت.

محمد العویس که در دیدار برابر آرژانتین با واکنش‌های تماشایی، خروج‌های به موقع از دروازه، دفع تمام توپ‌ها و مهار ضربات به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود، در بازی مقابل لهستان با وجود اینکه انگیزه زیادی داشت، در هر دو نیمه یک گل دریافت کرد و با حسرت و افسوس از زمین بیرون رفت.

مقاومت دروازه‌بان تیم ملی عربستان در دقیقه ۳۹ دیدار مقابل لهستان روی پاس روبرت لواندوفسکی و ضربه پیوتر زیلنسکی شکسته شد ولی این گلر و هم‌تیمی‌هایش امیدوار به جبران نتیجه مثل بازی برابر آرژانتین بودند که این اتفاق برای آنها نیفتاد و یک گل دیگر هم دریافت کردند.

محمد العویس در دقیقه ۸۲ هم در شرایطی که عبدالله المالکی اشتباه فاحشی در مهار توپ داشت و آن را لو داد، روبرت لواندوفسکی را در مقابل خود دید تا ستاره لهستان در موقعیت تک به تک و ضربه بغل پای زمینی دروازه او را باز کند.

عکس | دروازه‌بان عربستان در مرز دیوانگی! | لحظه ای که کمر  تیم شگفتی‌ساز شکست

دروازه‌بان عربستان پس از اینکه توپ از خط دروازه رد و شادی لواندوفسکی با باز کردن دست‌هایش آغاز شد، به مرز دیوانگی و عصبانیت شدید رسید، خشمگین پاهای خود را فشار داد و فریاد زد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 723525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha