دبیر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک از رونمایی پوستر این رویداد با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» خبر داد.

هوش مصنوعی 1

بهروز تقی‌پور، در این خصوص گفت: با وجود پیچیدگی‌ها و انتزاعی بودن موضوعِ این همایش، تلاش شد تا در پوستر با استفاده از اِلمان‌های مرتبط با هوش مصنوعی، تصویری ساده در عین حال مفهومی از آن ارائه شود.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی، تقی‌پور گفت: امروزه چه از آن آگاه باشیم و چه نباشیم، هوش مصنوعی به بخشی جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده است. با هر بار در دست گرفتن گوشی همراه، روشن کردن کامپیوتر، دسترسی یه یک ابزار الکترونیکی یا اتصال به اینترنت و جست‌وجویی ساده در گوگل، استفاده از یک شبکه مجازی، دیدن تبلیغ و آگهی یک محصول، خواندن خبر، استفاده از نقشه‌های آنلاین، رزرو بلیت و... هوش مصنوعی در پس زمینه همه آنها پنهان شده است.

او با تاکید بر اهمیت آگاهی‌بخشی و آموزش فعالان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی در حوزه هوش مصنوعی، گفت: بنابر گستردگی و حضور این تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی انسان و لزوم بهره‌مندی از ویژگی‌های آن در حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه موضوع اصلی همایش «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» انتخاب شد.

پوستر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک رونمایی شد

این رویداد در تاریخ یکم بهمن‌ماه با همراهی جمعی از استادان، مدیران و کارشناسان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی و همچنین فعالان حوزه هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.

دبیر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در پایان گفت: استادان، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی که تمایل دارند در این همایش به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ ۳۰آذرماه۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 723505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha