لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین شب گذشته در بازی با مکزیک به دو رکورد تاریخی دست یافت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های ملی آرژانتین و مکزیک شب گذشته در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی به مصاف هم رفتند که آرژانتینی‌ها در نخستین بازی جام مقابل عربستان شکستی غیرمنتظره را تجربه کردند و جام جهانی برای لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش کابوس‌وار آغاز شد اما فوق ستاره آرژانتینی باز هم به کمک تیمش آمد و در مقابل مکزیک درخشان ظاهر شد تا آلبی‌سلسته به صعود امیدوار شود.

مسی در این بازی با یک سوپرگل تماشایی پایه‌گذار پیروزی آرژانتین شد  و این مسی با این گل به دو رکورد دیگو مارادونای فقید نیز دست یافت.  

کاپیتان تیم ملی آرژانتین تا این جای کار نقش خود را به عنوان ستاره شماره یک تیم به خوبی در قطر ایفا کرده است. مسی در جریان شکست ۲-۱ مقابل عربستان، تک گل تیمش را زد. او مقابل مکزیک نیز زننده یکی از دو گل کشورش بود تا با دو گل در دو بازی، آمادگی بالای خود را به هواداران آرژانتین نوید بدهد. لئو با حضور و گلزنی مقابل مکزیک، از این دو لحاظ نیز با مارادونا برابر شد.

دیه‌گو مارادونا که تقریبا یک‌تنه تیم ملی آرژانتین را قهرمان جام جهانی ۱۹۷۸ کرد، در مجموع ۲۱ بازی در ادوار جام جهانی انجام داد و ۸ گل نیز به ثمر رساند. مسی بامداد امروز در حالی پیروزی و ایجاد شانس صعود برای تیمش را جشن گرفته که تعداد حضور و گل‌های خود در جام جهانی را به اعداد فوق رساند.

او حالا در آستانه سبقت از دیه‌گو در این دو مورد است. قطعا اما چیزی که مسی را در جام جهانی قطر از ته دل می تواند خوشحال کند، بالا بردن جام خواهد بود. مسی و هم تیمی هایش برای رسیدن به این رویای بزرگ ابتدا باید از دور گروهی بالا بروند که با توجه به شرایط فعلی گروه سوم کار بسیار سختی است. آنها البته مقابل مکزیک نشان دادند که مصمم به انجام این کار هستند و باید دید برابر لهستان چه نتیجه ای برای محقق کردن صعود خود رقم خواهند زد.

ببینید | لحظه‌ای که مسی به مارادونا رسید |‌ سکانس تاریخی فوق ستاره آرژانتینی در جام جهانی با سوپرگل تماشایی

کد خبر 723425
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha