مرزبان کرد پرسید: شما از تهران اومدید؟ گفتیم آره، از روایت فتح. گفت سلام منو به آقا برسونید ، بگید نگران نباشه، ما بسیجی‌های کرد تا آخرین قطره خونمون پای این انقلاب هستیم.»

اغتشاش در مهاباد

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: مسعود دهنوی در صفحه مجازی خود از سفر به شهرهای استان کردستان خبر داد و اینگونه روایت کرد: «ما دیروز بوکان بودیم و پریروز مهاباد؛ شهر کاملاً آرام و زندگی در جریان است، با ورود نیروی زمینی سپاه تحرکات کومله و دموکرات و پاک و ... کاملاً تمام شده.

جالب اینجاست که تمام مسائلی که در فضای مجازی در مورد شهرهای کرد نشین می‌شنوید برای مسئولین شهر اینجا و فرماندهانشون خنده داره. چون اینجا در چند روز قبل جنگ مسلحانه شهری بوده و همگی میدونستن با کی طرفن»

این مستندساز همچنین از تجربه حمله به خانه‌های مردم سخن گفت و اظهار داشت:«حالا مردم این شهرها از ترس تهدیدهای این گروهک‌ها بعضاً شب‌ها خونشون نمیمونن و جا به جا میشن.

روزانه چندین تماس و پیغام تهدید از حزب برای بعضی مردم میاد؛ چندین خونه بسیجی و طرفدار نظام که اینجا بهشون میگن ( جاش ) رو در بدترین شرایط آتیش زدن و شکل ترورها و خشونت‌هاشون شبیه دهه شصت هست. متأسفانه هنوز در بوکان مردم از ترس مغازه‌هاشون رو باز نمیکنن»

وی همچنین با انتشار تصویری از یک مرزبان کرد، روایت خود را اینگونه خاتمه داد: «این مرد وقتی به ما و دوربین‌مون رسید گفت: شما از تهران اومدید؟ گفتیم آره، از روایت فتح. گفت سلام منو به آقا برسونید ، بگید نگران نباشه، ما بسیجی‌های کرد تا آخرین قطره خونمون پای این انقلاب هستیم.»
 

کد خبر 723422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha