آرژانتین پس از شوک در بازی نخست مقابل عربستان امشب فرصت دارد تا به جام جهانی ۲۰۲۲ بازگردد.

آرژانتین - مکزیک

به گزارش همشهری آنلاین، در آخرین بازی امشب در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در گروه C، آرژانتین و مکزیک در ورزشگاه لوسیل و با قضاوت دانیله اورساتو از ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

مکزیک پس از تساوی بدون گل مقابل لهستان به بازی با آلبی سلسته رسیده است. این سی و ششمین بازی رو در روی دو تیم و چهارمین بازی آرژانتین و مکزیک در تاریخ جام جهانی محسوب می‌شود.

در این بازی‌های پرشمار، آرژانتینی‌ها ۱۶ بار برنده بوده‌اند و مکزیکی‌ها تنها ۵ مرتبه به پیروزی رسیده‌اند.

در ۳ دیدار پیشین در چارچوب رقابت‌های جام جهانی نیز آرژانتین پیروز میدان بوده است. برتری ۶ بر ۳ در جام جهانی ۱۹۳۰، پیروزی ۲ بر یک در جام جهانی ۲۰۰۶ و برد ۳ بر یک در جام جهانی ۲۰۱۰.

آخرین باری که مکزیک توانسته آرژانتین را مغلوب کند به ۱۰ ژوئیه ۲۰۰۴ بازمی‌گردد. از سوی دیگر آرژانتین بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ توانسته ۳ بار مکزیک را شکست دهد؛ ۸ گل بزند و گلی دریافت نکند. از سال ۲۰۱۹ به این طرف نیز دو تیم مسابقه‌ای مقابل هم نداشته‌اند.

پرواضح است که نگاه همه فوتبال‌دوستان در بازی امشب معطوف لیونل مسی ابرستاره آلبی سلسته خواهد بود که تنها هنرش در این جام، فعلا به ثمر رساندن یک ضربه پنالتی مقابل عربستان بوده است.

به‌طور حتم شاهد تغییراتی در ترکیب آرژانتین نسبت به بازی با عربستان خواهیم بود.

با توجه به اینکه نتیجه بازی عربستان و لهستان پیش از این بازی مشخص شده است، دیدار دو تیم بر اساس آن می‌تواند شکل و شمایل خاص‌تری بگیرد.

کد خبر 723265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha