«درپایان بازی روز گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و ولز، برخی از تماشاگران و هواداران تیم ملی ایران علیه خبرنگار شبکه ۱۰ اسرائیل فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.»

ایران - ولز

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: دیروز روز بزرگی برای ایرانیان بود ،اما به روز عزا و ماتم رسانه سعودی ایران ‌اینترنشنال  تبدیل شد. مجری ورزشی این شبکه پس از بازی با پیراهن سیاه به استودیوی پخش آمد و از تک تک کلماتش عصبانیت و نفرت از خوشحالی ایرانیان پدیدار بود. کانال تلگرامی این رسانه تروریستی اما اوضاع به مراتب بدتری داشت؛ عمق دشمنی این افراد از ناراحتی بابت همخوانی سرود ملی توسط بازیکنان تا سانسور خوشحالی تماشاگران و اعضای تیم پس از گل‌های روزبه چشمی و رامین رضائیان به وضوع قابل مشاهده بود. این رسانه همچنین با انتشار ویدیویی تخریبی و ناتوانی در برابر حجم خوشحالی مردم در فضای مجازی، نوشت: «مرگ بر تیم ملی بی‌غیرت!!»

نفرت‌پراکنی خبرنگاران وطن‌فروش ایران اینترنشنال در توئیتر اما با واکنش سخت و تماشایی کاربران روبه‌رو شد. اکثریت قریب به اتفاق کاربران دارای هویت فضای مجازی (غیر فیک) نیز در واکنش به این افراد، به طور متحد این پیروزی‌ را متعلق به مردم ایران دانسته و اظهارات ضد ایرانی عوامل این رسانه تروریستی را محکوم کردند. همچنین تعدادی از کاربران ، این روز را روز مرگ ایران ‌اینترنشنال نامیدند. نکته جالب توجه دیگر تفاوت اطلاع‌رسانی نتیجه بازی ایران - ولز با بازی ایران - انگلیس از سوی این رسانه بود؛ ایران‌اینترنشنال در قبال باخت تیم ملی مقابل انگلیس نوشته بود که «سنگین‌ترین شکست ایران در جام جهانی» و پس از برد تیم ملی در برابر ولز نوشت «جمهوری اسلامی با نتیجه دو بر صفر برابر ولز به پیروزی رسید»!

شادی شهرهای کردستان پس از پیروزی ایران

خبر دیگر اینکه، به رغم دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای و «مردم کردستان» نامیدن گروهک‌های تجزیه‌طلب مسلح، روز گذشته پس از پیروزی تیم ملی مقابل تیم فوتبال ولز، مردم شهرهای مختلف استان کردستان به خیابان‌ها آمده و شادی و شعف خود را از این پیروزی ملی ابراز کردند. مردم شهرهای سنندج، بیجار و قروه با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، با خودرو یا موتورسیکلت و برخی  پای پیاده، شادی خود را از این رویداد ملی به نمایش گذاشتند، هرچند این خوشحالی تقریباً در همه‌ شهرهای کشور به منصه ظهور رسید و مردم   به خیابان آمدند، اما این رویداد در شهرهای استان کردستان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت، بویژه اینکه این اتفاق از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان ضد ایرانی، کاملاً سانسور شد.

شعار مرگ بر اسرائیل علیه خبرنگار صهیونیست

 شنیدیم که، در پایان بازی روز گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و ولز، برخی از تماشاگران و هواداران تیم ملی ایران علیه خبرنگار شبکه ۱۰ اسرائیل فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند. خبرنگار این شبکه در حاشیه این بازی قصد داشت برای رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه گزارش‌های ضد ایرانی تهیه کند که با واکنش منفی و تند ایرانیان مواجه شد.

ایرانیان حاضر نه تنها با شعار مرگ بر اسرائیل با این خبرنگار مواجه شدند، بلکه با نشان دادن پرچم، عشق و علاقه خود به ایران و انزجار از رژیم صهیونیستی را ابراز کردند.
گفتنی است در دو بازی اخیر ایران، رسانه‌های اسرائیلی پس از پایان بازی، با گرفتن مصاحبه‌های اختصاصی با افراد خاص، از آنان می‌خواستند علیه تیم ملی صحبت کنند؛ برخی از این گزارش‌ها برای شبکه‌های ضد انقلاب تهیه می‌شد و نشان می‌دهد خبرنگاران و رسانه‌های این رژیم در تلاش هستند جای خالی همکاران فارسی‌زبان خود مانند ‌ایران اینترنشنال و  BBC فارسی را پر کنند.

کد خبر 723144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha