ایلان ماسک اعلام کرد که دسته‌بندی‌های رنگی جدید از هفته آینده برای افراد، دولت و شرکت‌هایی با حساب‌های «تأیید شده دستی» راه‌اندازی می‌شود.

تیک آبی، طلایی و خاکستری به توییتر اضافه می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، ایلان ماسک گفته است که تاییدیه توییتر هفته آینده با دسته‌بندی‌های رنگی برای افراد، حساب‌های دولتی و شرکت‌ها بازخواهد گشت.

مالک جدید توییتر گفت این پلتفرم در روز جمعه هفته آینده یک سرویس راستی‌آزمایی جدید را با توجه به اصلاحاتی که انجام داده برای حساب‌هایی که ماهانه ۷.۹۹ دلار پرداخت می‌کنند و تیک آبی گرفته‌اند، راه‌اندازی خواهد کرد. ماسک گفت که حساب‌های تایید شده تحت سیستم جدید دارای یک تیک آبی برای افراد، یک تیک خاکستری برای «دولت» و یک تیک طلایی برای شرکت‌ها خواهند بود.

او همچنین اعلام کرد که تمام حساب های تایید شده «به طور دستی احراز هویت» خواهند شد. او روشن نکرد که آیا برای هر یک از تیک‌مارک‌های جدید هزینه‌ای وجود خواهد داشت یا نه.

بیش از ۴۰۰ هزار حساب توییتر در حال حاضر دارای تیک آبی هستند که آنها این شرکت آنها را به عنوان یک منبع معتبر مشخص می‌کند که معمولاً مربوط به حساب‌های برجسته مانند افراد مشهور، سیاستمداران، روزنامه نگاران، ادارات دولتی و شرکت‌های بزرگ هستند.

کارهای عجیب و غریب ماسک در توییتر | تیک آبی، طلایی و خاکستری اضافه می‌شود

کد خبر 723074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha