تیم ملی فوتبال ایران توانست امروز با نتیجه ۲ بر صفر در بازی دوم خود مقابل تیم ملی ولز پیروز شود. پس از این پیروزی، چهره‌های سیاسی در صفحات توئیتر این پیروزی را با انتشار مطالبی تبریک گفتند.

ایران - ولز

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران توانست امروز با نتیجه ۲ بر صفر در بازی دوم خود مقابل تیم ملی ولز پیروز شود. پس از این پیروزی، سران سه قوه در پیام هایی جداگانه و چهره‌های سیاسی در صفحات توئیتر خود این پیروزی را با انتشار مطالبی تبریک گفتند.

سران قوا پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان را تبریک گفتند | متن پیام رئیسی، قالیباف و اژه ای

تیم ملی به ما «معجزه ایران» را یادآوری کرد

رئیس‌جمهور سابق ایران، در پیامی با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در بازی‌های جام‌ جهانی قطر، تاکید کرد: تیم ملی پرافتخارمان به ما «معجزه‌ی ایران» را یادآوری کرد. پیام تبریک حسن روحانی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران به این شرح است:
ایمان داشته باشیم که در روزگار سخت، در بحران‌هایی که ما را می‌فرساید، در اتفاقاتی که ما را اندوهگین می‌کند، این «ایران» است که یادآوری خواهد کرد ما یک ملت‌ایم حتی رنجیده و آزرده؛ به ما یادآوری خواهد کرد که می‌شود دوباره برخاست حتی خسته و خمیده. با تمام وجود قدردان تیم ملی فوتبال ایران هستیم، تیم ملی پرافتخارمان که به ما «معجزه‌ی ایران» را یادآوری کرد. فراتر از نتیجه‌ی بازی یا بازی‌های بعد، پیروزی بزرگ در همین یادآوری است، در هم‌سرنوشتی یک ملت بودن. ما به معجزه‌ی ایران، باور داریم؛ ما همیشه به ایران امید خواهیم داشت

علی لاریجانی نیز در حساب توییتری خود نوشت: « ماشالله تیم ملی، تبریک به مردم ایران، سربلند ایران و ایران»

محسن رضایی نیز با توییتی این برد را تبریک گفت و نوشت: « نمایش مقتدرانه و پیروزی دلچسب ‎#تیم_ملی_ایران را به همه آحاد مردم تبریک می گویم و از بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم. شما دل مردم ایران را شاد کردید. دست مریزاد»

حسین امیر عبداللهیان،  وزیر امور خارجه هم نوشت: این پیروزی پرافتخار مبارک باد. دلتان شاد که دل مردم را شاد کردید یوزهای بی بدیل ایرانی! با همدلی،تلاش و توکل به خدا توانستید فاتح این میدان باشید. خدا قوت! پاینده باد #ایران قوی تا پای جان برای #ایران

واکنش چهره‌های سیاسی به پیروزی تیم ملی فوتبال؛ از روحانی، لاریجانی و محسن رضایی تا سخنگوها، امیرعبداللهیان و عمار حکیم

علی باقری کنی معاون وزیر امور خارجه نیز در توییتی نوشت: «نمایش غرورانگیز تیم ملی با همدلی در میدان، هوشمندی در حمله، هوشیاری در دفاع و زیرکی در ضربه، بر یک ملت به بزرگی و عظمت ایران عزیز مبارک!»

کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در توییتی نوشت: « یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ⁧ ایران⁩ انتظار می‌رفت، دل یک ملت برای موفقیت و سربلندی تیم ملی می‌تپد. برای دیدن یک بازی دلنشین و انشاءالله یک نتیجه شیرین دیگر در بازی بعدی روزشماری می‌کنیم. تا پای جان برای ایران⁩ قوی⁩.»

 علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نخستین چهره سیاسی بود که پیروزی تیم ملی فوتبال را تبریک گفت.

واکنش چهره‌های سیاسی به پیروزی تیم ملی فوتبال؛ از روحانی، لاریجانی و محسن رضایی تا سخنگوها، امیرعبداللهیان و عمار حکیم

وی در توئیتر خود نوشت: این شروع جام‌جهانی فوتبال برای تیم باغیرت ایران است. ما توقف‌ناپذیریم. خداقوت بچه‌ها.

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان فرد بعدی بود که در توئیتر این پیروزی را تبریک گفت و نوشت: بچه‌ها عالی بود گل کاشتید.

واکنش چهره‌های سیاسی به پیروزی تیم ملی فوتبال؛ از روحانی، لاریجانی و محسن رضایی تا سخنگوها، امیرعبداللهیان و عمار حکیم

وحید یامین‌پور نیز نوشت: « هرکسی در دقیقه ۱۰۰ این بازی با چشم‌های اشک‌آلود فریاد زده و از جا پریده، برادر/خواهر من، جزئی از تن من است. فارغ از مذهب و قومیت و زبان و سلیقه سیاسی. این لحظه، دلیل اتصال من با آنهاست. دلیل اینکه دردشان را به جان بخرم و فدای‌شان بشوم.»

از مجاهدت تیم ملی فوتبال ایران اسلامی تشکر می‌کنم

 سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان بر تیم ملی ولز را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی از آن ملتی است که حسن ظن به خدا و توکل بر خدا دارد و دست خدا بر سر اوست. پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال ایران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگوار و سربلند ایران تبریک و تهنیت نموده و از مجاهدت تیم ملی فوتبال ایران اسلامی تشکر عرض می‌نمایم.

پیام عمار حکیم به مناسبت پیروزی تیم ملی ایران

رهبر جریان حکمت ملی عراق پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ولز را تبریک گفت. سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر در مقابل تیم ملی ولز را تبریک گفت. در این پیام آمده است: پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز در جام جهانی که با میزبانی قطر در حال اجراست را تبریک می‌گوییم. امیدواریم دیگر تیم‌های عربی و اسلامی نیز در این جشنواره فوتبالی جهانی نتایج درخشانی را رقم زنند.

کد خبر 723051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    5 6
    خب مشکلاتمون حل شد مرسی