لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد لئو مسی مشکلی برای حضور در دیدار با مکزیک ندارد.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهای اخیر اخباری در مورد مصدومیت لیونل مسی و احتمال غیبت او در دیدار مقابل تیم ملی مکزیک منتشر شده است. بعد از شکست شوکه کننده مقابل عربستان در اولین بازی، لیونل اسکالونی در نشست خبری پیش از بازی با مکزیک تاکید بازیکنان آلبی سلسته برای شادی روح مارادونا و در سالگرد فوت او، برای کسب پیروزی مبارزه خواهند کرد.

لیونل اسکالونی گفت: مکزیک تیم بسیار خوبی است و آنها مربی بزرگی دارند. با این مسئولیت که یک کشور پشت سرمان است به زمین خواهیم رفت. هر بازیکنی آخرین قطره عرق خود را می ریزد و همه تلاش می کنند این شرایط را تغییر دهند. گروه بازیکنان تیم ملی آرژانتین بعد از دیدار مقابل عربستان ضربه سختی خوردند، اما ما آماده ایم که دوباره بلند شویم.

یک کشور کامل پشت سر ماست و هواداران منتظر تماشای عملکرد خوب ما هستند. این تیم تا آخرین لحظه ای در زمین است با تمام توان مبارزه خواهد کرد. فردا سالگرد دیگو مارادونا و یک روز بسیار غم انگیز برای تمام مردم جهان است. اگر او از بهشت به ما نگاه می کند، امیدواریم فردا مارادونا را شاد کنیم. اینکه دیگو فوت کرده هنوز هم باور نکردنی به نظر می رسد. ما فردا با تمام توان مبارزه خواهیم کرد. باید اعتماد به نفس داشته باشیم، زیرا یک ناکامی کل مسیری که ما طی کرده ایم را خدشه دار نمی کند.

اخبار مصدومیت لیونل مسی؟ من نمی‌دانم چه کسی این شایعه را منتشر کرده است. اما حال لئو مسی بیشتر از همیشه خوب است. او چه ار نظر فیزیکی و چه روحی هرگز هیچ مشکلی نداشته و در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. حتی تصاویری از تمرین مسی در شرایطی مناسب وجود دارد. گروهی که در دیدار مقابل عربستان بازی کردند فقط در نیمی از تمرین حاضر بودند. شرایط مسی در مجموع خوب است و ما بیش از هر زمان دیگری به همه بازیکنان نیاز داریم."

منبع: ورزش سه

کد خبر 723043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha