درست یک روز پس از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس یکی از ستاره های سه شیرها صعود پیش بینی مهمی درباره ادامه رقابتهای تیم ملی فوتبال کشورمان کرده بود.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین، دکلان رایس، هافبک دفاعی تیم ملی انگلیس پس از برد تیمش مقابل یوزهای ایرانی در گفتگویی اعلام کرد: «ما بازی خوبی انجام دادیم و شروع خیلی خوبی داشتیم. نتیجه خوبی هم گرفتیم تا قدرت فوتبال کشورمان را به رخ بکشیم اما مقابل تیم خوبی به برد دست پیدا کردیم».

او در این باره گفته بود: «تیم ایران با اینکه از ما ۶ گل دریافت کرد اما فوتبال قابل قبولی ارائه داد. آنها دو گل به ما زدند و در دقایق پایانی ما را تحت فشار گذاشتند. آنها نشان دادند تیم قدرتمندی در خط حمله دارند».

اما پیش بینی عجیب و جالب دکلان رایس در این بخش از صحبت‌هایش بود که گفت: «به نظر من تیم ایران توانایی صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را دارد و می تواند یکی از دو تیم صعود کننده بعد از تیم ما به دور بعد باشد».

حالا و با ارائه فوتبال زیبا و برتر تیم ملی کشورمان مقابل ولز، قطعا رایس نسبت به این پیشگویی های عجیب و جالب مورد توجه رسانه های کشورش قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرورزشی

کد خبر 723029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha