مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پیشنهاد افزایش وام ساخت مسکن طرح نهضت ملی در شهرهای استان تهران به ۴۵۰ میلیون تومان به رئیس جمهور خبر داد.

مسكن- ساخت و ساز

به گزارش همشهری آنلاین، خلیل محبت خواه با بیان اینکه در شهر جدید پردیس تا عید حداقل ۲۰ هزار واحد آماده تحویل است،   افزود: تا پاسان سال ۱۴۰۱ تمام واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس قابل بهره برداری است.

وی افزود: مسکن مهر در شهرهای زیر صد هزار نفر حدود دو هزار و ۱۴۸ واحد مانده بود که ظاهرا ۸۰۰ واحد مشکل حل شده است. در شهر پرند ۷ هزار و ۸۰۳ واحد باقی مانده بود، در پردیس هم حدود ۳۱ هزار و ۷۰۴ واحد،  از این تعداد در شهر پرند ۳ هزار واحد مشکل حل شده بقیه هم در حال اجرا هستند.

به گفته وی، قرار شد که شهر جدید پردیس تا عید حداقل ۲۰ هزار واحد را آماده تحویل کند، مدیرعامل شهر جدید پردیس هم قول دادند که این کار را انجام بدهند

محبت خواه گفت: تا پایان بهمن ماه دیگر واحد مسکونی مسکن مهر در شهرهای جدید باقی نخواهد ماند که تعیین تکلیف نشده باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران درباره طرح نهضت ملی افزود: خانه‌هایی که ساخت آنها الان در شهرهای استان تهران شروع شده، مواردی که زیرنظر وزارت راه و شهرسازی هستند بالای ۵۰ درصد ۵۳، ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، رئیس جمهور هم که دو هفته قبل تشریف آوردند پیشنهاد دادیم، وام ساخت در استان تهران را ۴۵۰ میلیون کنند، چون ۴۵۰ میلیون برای شهر تهران مصوب شده و برای سایر شهرها ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون هست.

وی افزود: قبول کردند که این پیشنهاد در شورای مسکن بررسی و مصوب شود

کد خبر 722748
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha