برای تسهیل و رفع گره‌های ترافیکی در بخش‌های مرکزی شهر تهران با همکاری شهرداری و پلیس راهور طرح آرام‌سازی میدان وحدت اسلامی در پازل یازدهم شهر تهران اجرا می‌شود.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١١، «سردار حمیدی» فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و «سیدمحمد موسوی» شهردار منطقه۱۱ تهران از طرح‌های مربوط به حوزه حمل‌ونقل ترافیک در محدوده میدان وحدت اسلامی بازدید کردند.

در این بازدید، نسبت به آرام‌سازی و اجرای سنگ‌فرش در یک‌سوم از خیابان وحدت اسلامی تاکید همچنین مقرر شد تا پایان اجرای این طرح، تمامی خطوط اتوبوسرانی جنوب به شمال خیابان وحدت اسلامی از تقاطع خیابان مولوی به سمت خیابان ولیعصر (عج) هدایت شوند تا از ظرفیت مسیر خط ویژه برای عبور خودروها به‌صورت موقت استفاده شود.

‌اجرای عملیات آسفالت حد فاصل خیابان فرهنگ تا میدان وحدت اسلامی و در ادامه تا خیابان شوش از دیگر اقداماتی بود در این دیدار نسبت به انجام آن تاکید شد.

همچنین در پایان این بازدید نشست مشترکی در دفتر شهردار منطقه١١ برگزار و فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در باره طرح‌های مشترک شهرداری منطقه ۱۱ برای کاهش ترافیک و اصلاح هندسی تبادل نظر انجام شد.

کد خبر 722565

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha