سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند، تمرکز ما را برهم بزنند.

کی‌روش

به گزارش همشهری آنلاین، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال درباره شرایط روحی تیم و اینکه آیا تیم ملی برای دیدار با ولز آماده است، اظهار داشت: در درجه اول به خاطر حمایت‌های شما تشکر می کنم. هیچ وقت علاقه نداریم داخل زمین باشیم ولی نتوانیم برای هواداران‌مان افتخار کسب کنیم.

وی افزود: ولی نتیجه ای که به دست آمد مطمئنا باعث یادگیری ما مقابل تیمی که در حال حاضر یکی از کاندیداهای قهرمانی این جام است، می‌شود. با رفتار و روند مناسب روحی و ذهنی باید درون زمین فقط خودمان باشیم.

از بازیکنان ایران دشمن ساختند

کارلوس کی‌روش گفت: همانطور که دیروز گفتم، بازیکنان در تیم ملی دشمنان ما نیستند. برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.

تمرکز تیم من را به هم زدند

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مطمئنم اکثر مردم می‌دانند این بازیکنان در سال‌های طولانی باعث شادی و افتخار آن‌ها شدند. می‌خواهم این ایده و نظریه که بازیکنان تیم ملی دشمنان ما هستند را تخریب کنم و مقابل آن بجنگم. دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را به هم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند بازی در جام جهانی مقابل تیم‌هایی مثل انگلیس یا پرتغال مثل بازی پلی استیشن است ولی این مسئولیت بزرگی بر روی دوش ما است.

حمله کی‌روش به یک رسانه درباره لو رفتن ترکیب تیم ملی

وی تصریح کرد: به افرادی که این کار را انجام دادند تبریک می‌گویم. نمی‌توانم صحبت‌هایم را تمام کنم بدون اینکه به یک رسانه تبریک بگویم. شما کارتان را خوب انجام دادید چون ترکیب را ساعت‌ها قبل از بازی، صبح اول وقت اعلام کردید. این به ما نشان می‌دهد یک نفر در تیم حضور دارد که با شما صحبت کرده است. همه رسانه‌های ایرانی اینجا هستند ولی شما این کار را انجام دادید. شما یک قهرمان بزرگ هستید.

کد خبر 722537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    17 12
    آقای کیروش ما سپاسگذاریم که زحمت تیم مارو بعهده گرفتی و بابت مربیگری پول خود رو به دلار و پاداش خود رو هم خواهی گرفت و چندی دیگر بسوی وطن خود خواهی رفت و در کنار ساحل به زندگی لوکس خود ادامه خواهی داد و ملت ایران و بچه هی انان باید در این سرزمین زندگی کنند ملت خواهان حقوق اولیه خود هستند ما ملتی هستیم که همین مسئولین در وقت رای گیری آن را ملت همیشه در صحنه میخواند و الان نام همین ملت شده . خائن ،وطن فروش ، و دشمن ....شما هم گوشه ایی از این خنجر را بگیر و فرو کن در قلب این ملت زخمی ،فقط یادت نره وقتی استکان ...را بالا انداختی یادی از این ملت سیه روز و دست و دل باز کنی تا مرهمی باشد بر زخم کهنه این ملت ساده لوح ... و یادت نره تو هرگز ایرانی تر از یک ایرانی نیستی
    • آناهیتا IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      14 18
      فعلا که از بقیه بازیکنان مردتر بود بازیکنانی که پشت به ملتشان کردند و سکوتشان هزاران فحش به مردم بود . سرودی که افتخار و یادآور قهرمانانه مردان مرد هست . واقعا اونها لیاقت خواندن این سرود را نداشتند
    • آناهیتا IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      6 12
      فعلا که از بقیه بازیکنان مردتر بود بازیکنانی که پشت به ملتشان کردند و سکوتشان هزاران فحش به مردم بود . سرودی که افتخار و یادآور قهرمانانه مردان مرد هست . واقعا اونها لیاقت خواندن این سرود را نداشتند